2012. december 27., csütörtök

Avon Super Shock szemhélytus

Sok helyen keres az ember információkat egy-egy termékről, de kevés helyen lehet személyes beszámolóhoz jutni, így úgy döntöttem, én írni fogok, ha valami újat próbálok ki. Mivel vonzanak az újdonságok sanszos, hogy elég sokszor fog megtörténni.
Már használom egy ideje, és így megvannak róla a pozitív és negatív gondolataim egyaránt.
Kezdjük a negatívumokkal: A katalógusban fekete színt írtak, erre Blackmetal színű, ami magával vonja azt a tényt, hogy nem egy kimondottan erős fekete tusról beszélünk.
Ezen kívül az elején olyan kemény volt, hogy szinte semmilyen színt nem produkált, és elég nehezen lehetett vele dolgozni.
DE! Egy idő múlva ezek a problémák enyhültek, szerencsére adtam neki egy kis időt, és amint használtam, egy idő után már egészen kezelhetővé vállt. A színe építhető, bár elég biztos kéz kell hozzá, hogy az ember még egyszer biztosan ugyan azt a vonalat húzza meg. Ahhoz képest, hogy egy metálos fekete színről van szó, egész szépen kiemeli a felső szempillasort.
Tartóssága átlagos. Nem mondanám, hogy kifejezetten jól tart, hiszen pl.: egy tesióra után az egész lefolyik, de akciósan kerül 800 Forintba, így nem gondolom, hogy többet kellene tudnia.

Mikor megláttam, elég kevésnek gondoltam, de két hónapja használom (majdnem nap, mint nap), és minimális mennyiség fogyott belőle, az mellett, hogy az elején bénáztam.

Sok mindent mondanak a Super Shock termékcsaládról, de én ezek után nem vagyok maximálisan kibékülve vele. Nyilván próbálom a legtöbbet kihozni belőle, ha már megvan, de majd meglátjuk.
Minden esetre fáradtan sokkal egyszerűbb egy ilyennel tusvonalat húzni, mint a kis ecsetes folyékony tussal, hogy aztán a fél arca fekete legyen az embernek. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen béna, de állandó jelleggel rontom el a sminkem egy béna tusvonallal, ha sietnem kellene.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése