2013. április 27., szombat

Kék smink a hétköznapokra (is)

Itt a tavasz, itt a jó idő, itt az ideje, hogy előkerüljenek a hidegebb színárnyalatok, amiket egész télen hanyagoltam. Kék szemű lévén állítólag jól kéne, hogy álljon a kék szín, de főleg sminkben nem igazán barátkoztam vele, eddig.
Most viszont, miért is ne alapon belekezdtem.
Elsőként felvittem az avonos szemhéjalapozómat, majd némi fehér szemhéjpúdert a belső szemzugba. (Lora 1-es számú palettából)

Majd egy "már nevét sem tudom" négyes szemhéjpalettából használtam egy lilás-kékes színt az egész mozgó szemhéjamra és egy kicsit a mélyítővonalba is.


Aztán egy fehér szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalam és kispiráloztam a szempilláimat egy Lora spirállal. Szegény már eléggé a végét járja, de így mégis maradt egy kis hétköznapi hatása.

Aztán egy kis (nevenincs) pirosító, és a számra a Nivea Beauty Sandy Beach nevű rúzsa.
Így végül elég visszafogott sminket kaptam. :D

Tekintve, milyen jól illik majd a matrózblúzhoz, lehet, hogy érettségire is így sminkelem magam. Elegáns megjelenés-->okos diák :D

Remélem, hogy tetszett ez a bejegyzés. Nem tartom magam profinak a beauty ügyekben, de igyekszem, és már ezt a blogot is kezdem hasonlóan megszeretni,  mint a körmös blogomat.
További szép hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése