2013. május 30., csütörtök

19. szülinapi smink

Reggel hajnali négy óra, csörög az ébresztő, ideje történelmet tanulni....
Ugye, milyen rossz így ébredni? De mi ez ahhoz képest, hogy elérkezett a születésnapom :D
Nem nagy ügy, és nem is várok ettől a naptól semmit, csak valahogy olyan jó érzéssel keltem, így gondoltam,  ma csinálok egy jó sminket, olyat, amivel a suli miatt nem vacakolnék, így született meg ez:

A hangsúly, a szemsminken van, amivel végre felavattam az új ecsetemet, amiről igazából nem is érdemes beszélni, egy oriflame-es ecset.
Alap színnek egy világosabb kéket választottam a Lora palettámból, de nem azt a fagyos kéket, mint a múltkor. A belső szemzugba egy kis fehéret, kívülre és a mélyítővonalba pedig egy szilva színt tettem. A palettában sokkal sötétebbnek hatott, de azért kicsit eldolgoztam.
Ezen kívül egy elég enyhe tusvonalat húztam egy avonos tussal, aminek a pontos neve most a világért nem fog eszembe jutni, de egy filces tus, amiről még egészen biztosan fogtok hallani, valamint az alsó vízvonalamat kihúztam egy fehér szemceruzával. Úgy gondolom, illett volna hozzá a fekete is, de suliba nem színdékoztam olyan erős sminket készíteni.
Az arcomon a Lemax alapozóját, egy Paris pirosítót (kicsit korallosabb szín) használtam, a számra pedig a Balea juice oringe ajakápolója után egy halvány barackos Lora szájfényt tettem.

Szóval, ez lett a szülinapi sminkem. Mindenki azt mondaná, feleslegesen dolgoztam vele, de én jól éreztem magam benne, és addig is míg készült. Persze ez nem mentett meg a fizika feleléstől, és a töri is... Na, majd meglátom, mi lesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése