2013. május 12., vasárnap

Szombati rohangálós smink

A szombatom elég sűrűre sikerült, és a reggel sokkal korábban érkezett, mint szerettem volna. Ha szombat délelőtt próba van, nem szeretek semmilyen erős sminket sem készíteni, aminek több oka van:
1. Még álmos vagyok
2. Elmenni sincs sok kedvem, nemhogy órákig készülődni, és ezért nem kelek korábban.
3. Egy körül úgyis hazaérek és lemosom, akkor meg sok értelme nincs.

Hát többé kevésbé így festettem, kómásan, kedvetlenül....
Na, de nézzük! :D


A szem sminkje is hihetetlenül egyszerű. Egy fehér színt felvittem a szemhéjam mozgó részére, és egy fekete tussal húztam egy tusvonalat, ami egy kicsit felfelé ível.
Természetesen végül kispiráloztam a szempilláimat, és a szem körülbelül ennyi is. :D
Az arcomra most az alapozón túl megint a saját házi krémes pirosítómat használtam, a számra pedig egy ajakápolót.

A végére egy képben összesűrítettem, azon dolgokat, amiket ehhez használtam. :D
Lora paletta (01) a bal szélén, felette Lemax alapozó, alatta Miss sporty so perfect korrektor, mellette a jól ismert Lora szempillaspirál (már a második), jobb szélén a Balea Juice Oringe ajakbalzsam, és alul egy már nevét nem is tudom szemhéjtus és a házi krémpirosítóm (nincs a képen).

Azt hiszem még egy pofon egyszer sminket kedveltem meg szombaton de nagyon. Egy vörös rúzzsal kicsit erősebben felvíve a fehéret már tökéletes elegáns helyekre is. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése