2013. június 16., vasárnap

Nyári rohangálós outfit

Bár hivatalosan még nem, de amúgy tegnap elkezdődött a nyári szünet. Mivel reggel elkísértem anyut a boltba, mert Berrynek is vettünk egy-két dolgot, gondoltam ideje nyáriasan öltözködni.
 Így esett a választás a lila pánt nélküli felsőmre, amit még vagy ezer éve kaptam a húgomtól. A farmer majdhogynem adott volt, hiszen imádom ezt a nadrágot. Évek óta megvan, és még mindig bírja (ez legalább valódi farmer).
Mivel elég melegnek tűnt az idő így a hajamat felkötöttem, és egy hajpánttal hátra tűrtem a frufrumat is. Így valahogy elviselhetőbb. Kellett nekem nyárra frufrut vágatnom...
A lábamra egy fekete strandpapucsot választottam, mert nem akartam úgy járni, mint két vagy három éve. Tíz napot voltam Lengyelországba, ahol a sok séta miatt állandóan balerina cipőben voltam. A nap gyönyörűen megfogott, sőt már kissé túlzottan is, de a lábam vége fehér maradt... Hát azon a nyáron nem sokszor hordtam papucsot, ha elmentem otthonról :p
A kis törpepitbullal

Persze a nap nem lett volna tökéletesen ivettes, ha nem történik valami. Az első séta Berryvel teljesen nyugodtan ment, nem történt semmi, okosan viselkedett, nem harapott meg senkit, viszont mindenki odavolt érte, de hazafelé sikeresen ránk támadt egy nagy kutya. Berryt gyorsan felkaptam, de az a dög felugrott volna a fejemig is értem. 
Szerencsére semmi baj nem történt, csak felsőmet sikerült kitépnie, és nekem némi karcolást okoznia, viszont minden rendben. Ezentúl sem fogok félve kimenni az utcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése