2013. június 8., szombat

Sponge Bob feeling vagy Körmös poszt a kreatív blogon

"Mindenki kész?"
Ugye ti is ismeritek ezt a sárga szivacsot???
Nyilván ez csak költői kérdés volt, hiszen a civilizált világban mindenki hallott már Sponge Bobról, kívülről fújja a főcímdalt, sőt talán az egyes részekből idézni is tud.

Sokáig próbálkoztam a kedvenc ananászlakóm megfestésével, de a siker elenyésző. És miután a körmeimet rövidre kellett vágnom, akkor sem adtam fel, hogy legalább az érzetét megalkossam. Előre leszögezem, nem vagyok profi, aki mégis úgy véli, hogy ezt a tudtomra akarja adni, üzenem, hogy tudok róla. :D
Alapnak az Aston 3-as Ultra Glitter lakkját használtam. Ennek a kiválasztása volt a legnehezebb. Mikor elkezdtem lakkozni, még nem is tudtam, mit akarok, de egy biztos, valami olyat, ami mostanában nem volt. A kreatív munka néha áldás, máskor átok. Így, hogy lassan, de biztosan vége a tanévnek, én olyan szinten leépültem, ellustultam, hogy egy-egy ötletet is nehezen préselek ki magamból, viszont, ha megvan a szikra, akkor le sem lehetne ütni.

A díszítés színei totál random dolog volt, nézegettem a lakkjaimat és találomra ráböktem ötre, hát pont ezekre. :)

Furcsa erre a blogra körmös posztot írni, de nem akartam a témát teljesen száműzni innen, csak azért, mert ez a másik blogom témája. Ez a "kétlaki" írás nem a legkönnyebb, de minden esetre eddig megy, legalább is én úgy érzem.

Ti milyenre festettétek mostanában a körmötöket? A rövid vagy a hosszú körmöket preferáljátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése