2013. augusztus 30., péntek

Régiből újat

Most kezdődik az iskola. Bár mennyire is fáj, ki kell mondani, itt az idő. Mikor az ember a nyár után visszamegy a suliba, mindig újult erővel vág neki a küzdelemnek és ezt csajok valljuk be, az öltözködésünkkel is jelezni akarjuk. Ha az első napi ruhatervek még nincsenek teljesen kész (nekem sem), akkor jól figyeljetek. Megmutatom milyen egyszerűen dobhatjátok fel a cipőtöket, hogy újnak tűnjön. 

Mindig zavart, ha egy jó állapotú cipőm megkopik, lejön a róla dísz, mert úgy már otromba, de nincs szívem kidobni. Akkor aztán gondoltam egyet és bementem a hobby boltba, vettem néhány strasszt és gyöngyöt, majd fogtam egy pillanatragasztót és szépen felragasztgattam őket. Körülbelül negyed órát vett igénybe, mivel az eltett díszek varrva voltak, így azoknak lecsíptem a végét és egy körömreszelővel egyenesre reszeltem, és néhány gyöngyöt is mg kellett csiszolni, de végül megérte, nekem nagyon tetszik :)

Bátran álljatok neki, így pillanatok alatt kaptok egy új cipőt, és már indulhat is az év, a ruhatáratok frissítésén spóroltatok egyet :)
Puszi mindenkinek, és élvezzétek ki a nyár utolsó napjait, mert aztán jön a suli :)

Hogy tetszik az ötlet? Szoktátok így frissíteni a cuccaitokat? Mit gondoltok, jó lett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése