2013. szeptember 29., vasárnap

Kedvencek - szeptember

Sziasztok! Tudom, hogy még csak holnap lesz vége a hónapnak, de a manikűrvadász miatt mára maradt ez a bejegyzés, mert nem akartam egy nap két blogon is publikálni.

Szóval úgy döntöttem, hogy ebben a hónapban is közhírré teszem a kedvenc dolgaimat. :D Először azt hittem, nem sok kedvencem van, és igazából majdnem mind olyan, amiről már írtam, de meglepődtem, hogy van egy-két olyan is, amiről méltatlanul elfelejtettem beszámolni, pedig nagyon rég óta imádom. Szóval kezdjük a szokásos ömlesztett képpel :D


1. Oriflalme Beauty corrector kit:

Újat mondani róla nem tudok, de egyszerűen odavagyok érte. Itt tudjátok megnézni az előző kedvencek bejegyzést, amiben már írtam róla.

2. Avon Super SHOCK szemhéjtus (blackneed metal):
Szintén olvashattatok róla abban a bejegyzésban

3. Eyeshadow with almond oil:
A fene tudja már a rendes nevét ennek a palettának, de ha valaki tudja, annak megköszönném, ha megírná, mert szeretnék még belőle, ha egyáltalán kapható. Én anyukámtól kértem el, tehát elég régi viszont nagyon jó. Az ember épp csak hozzáér, máris gyönyörű színeket kap és olyan puha, hogy az leírhatatlan. Bár leginkább a legvilágosabb színt használtam, de mind baromi szép szín.

4. Miss Sporty Metal flip 040:
Imádom, imádom, imádom... Liza, köszönet érte, a héten megy a tiéd is :)
Szóval ennek a lakknak a története, hogy nálunk hiába mentem érte háromszor vissza, nem volt. Egyszerűen ezt a színt nálunk nem lehetett kapni. Mikor megláttam az ismertetőben, hogy ilyen is van, vissza is mentem, de feleslegesen...

5. Lemax Colour Lima HD 20:
Ritkán van egy hónapban két kedvenc lakkom, de most ez a helyzet. Bementem, hogy megvegyem a lakkot, ami kellett, és ez ott volt... Nem volt szívem otthagyni :)

6. Lora szájfény:
Na, ennek is lekopott a száma, így már nem tudom, de ebben a hónapban tutira ez volt a kedvencem (mint ahogy már elég rég óta). Alig van színe, tehát hétköznapokra is tökéletes, de gyönyörűen csillog, tehát alkalmakra is jó. Ez a jóker! :D

7. Lora Bad Girls Delux Mascara:
Na, erről a szempillaspirálról mindig csak úgy nyilatkoztam, hogy a falsh lash effect spirál, de igazából semmi többet. Elég rég óta megvan, de csak most kezdtem igazán használni. Tesis napokra ugyan is baromi jó, mikor nincs kedvem sminkelni. Ez, egy rúzs, némi korrektor, enyhe pirosító és már mehetek is. Mikor megvettem, oda voltam érte, csak megvolt az a rossz tulajdonsága, hogy kenődött :S Már rájöttem, hogy ha figyelek, míg megszárad, utána már nem lesz baj. Sminkek mellé nekem ez sok, de egy bulisminkhez például még én is el tudnám képzelni. Mondjuk itt van az oka, amiért nem nagyon használtam: nincs időm bulizni... :(

Kedvenc sminkem: arany-szilva
Már láthattátok, de ez lett a legjobb sminkem egész hónapban. Bár hozzá tartozik, hogy nem mindig volt kedvem nagyon variálni reggel hatkor a sminkkel. :D


Kedvenc csokim: Boci Aero
Egyértelmű! Olyan kevés csokit eszek, hogy az egy korombelihez képest semmi, de a múltkor kaptam egy ilyet, így most ez a kedvencem :D

Kedvenc ruhadarabom:
Utáltam a suliban a benti cipő szabályt, komolyan. Én képes lettem volna egész nap a vizes cipőmben is lenni, mint hogy papucsban klaffogjak a folyosón. Aztán jött ez a csipke-csizma ötlet. Sajnos mire beértem a boltba ez az egyetlen maradt a méretemben, pedig én jobban örültem volna egy fehérnek, de már megbarátkoztam vele. Első ránézésre nem tűnik valami melegnek,. de egyébként nem olyan hideg, mint azt gondoltam, még nem fázott benne a lábam, bár csak ugye bent hordom. Persze kaptam érte hideget-meleget egyaránt. Nyilván az előbbit csak a hátam mögött, mert a szemembe nem merik mondani, így nem is törődtem vele. A csipkelődések is megvoltak: "Igen csipkébe léptem, zavar?" Persze volt, akinek tetszett, de nem érdekes, a lényeg, hogy nekem tetszik és kész!

Kedvenc outfit:
Nos, erre két képet is gondoltam. Az elsőt is imádtam, de ugye akkor még némileg jobb idő volt, most pedig már a második a jobb, persze kizárólag csak egy plusz kabáttal. :D

Kedvenc parfüm:

Vattacukor!!!! :) Hihetetlen, hogy eddig minden alkalommal elfelejtettem, pedig már július óta megvan. Imádom! Komolyan. Először olyan városi tini illatnak gondoltam, de aztán rájöttem, hogy nagyon is illik hozzám ez az illat, így közel a húszhoz is. Arról nem beszélve, hogy jó emlékeim fűződnek hozzá :)

Egyéb kedvenc:

dps dream 7 tablet :) Olyan jó érzés, hogy megvan. Egész augusztusban ezért dolgoztam, de megérte. Tegnap lefagyott, így körülbelül hülyét kaptam. Nem tudtam se kikapcsolni, se semmi, meg kellet várnom míg lemerül, de szerencsére aztán jó lett. Hihetetlen, hogy néhány hét alatt mennyire hozzám nőtt.

Szóval ezek voltak a kedvenceim ebben a hónapban? És a tieid?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése