2013. október 2., szerda

Liebster blog award

Sziasztok! Gondolom, már minden ismerősöm unja az állandó liebster blog award posztokat, de miután Liza meglepett vele, hogy ezúttal ennek a blogomnak adta, nem tehettem meg, hogy nem foglalkozom vele. :)

Emlékszem, éppen este még utoljára felnéztem facebookra, mikor megláttam, hogy újra megkaptam a díjat, de mikor észleletem, hogy ezúttal erre a blogomra, egyből jó kedvem lett. Így jól fejeződött be az amúgy elég unalmas és fárasztó napom. :)

Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot
Válaszolj 11 kérdésre 
Tegyél fel 11 kérdést
Küldd tovább 11 embernek

Nem is tudom, mennyire mondhatjuk szabályoknak, hiszen minden alkalommal más-más szabályokkal találkozhatunk, mindig akadnak benne változások, de ez szerintem aranyos, olyan mint a régi népdalok, népmesék. :)

11 információ rólam:
1. Barna hajam van...
2. ...és kék szemem
3. Van egy kutyám, Berry
4. Magyar-német szakos tanár szeretnék lenni (igen, TANÁR) :D
5. Az emberek gyakorta félreismernek
6. Néha számító és alattomos vagyok (csak néha, ha tényleg muszáj)
7. Egyébként nagyon kedves természetem van *angyali arc
8. Béna táncos vagyok (ne kérdezze senki, hogy fogok keringőzni decemberben)
9. Szeretek énekelni (de nem közönség előtt)
10. Nagyon idegesít, hogy sokan tökéletesnek hisznek, mert...
11. nem vagyok tökéletes :)

11 kérdés.felelet:

1. Van olyan beceneved, amit csak néhány ember ismer?
Régen az általánosban csipy [csipi]-nek hívtak, mivel elég alacsony voltam (most sem vagyok túl magas), de erre már csak egy-két (na, jó majdnem az összes) nick nevem emlékeztet, szinte ki is veszett a köztudatból. Ma már csak egy-két ember hív Ivinek, amitől egyébiránt a falra mászom, nem szeretem, ha becéznek. Na, meg ott van az Evettke, ami szerintem baromira nem vicces, de vannak olyanok is, akik poénból így hívnak, de ennek meg meg van a külön története, amiért nem szeretem *emlékezős arc

2. Hány naponta fested a körmöd?
Hetente egy-két alkalommal. Mostanában rászoktam, hogy csak akkor mosom le, ha már csúnya, de mivel egyre jobb lakkjaim vannak ez most már van, hogy egy hétre kitolódik. Persze közrejátszik az is, hogy alig van időm. :D

3. Mi volt a kedvenc nyaralásod?
Mi nem vagyunk az a nyaralós család, itthon szoktunk pihenni, de vegyük annak a zenekaros sóstói nyaralást. Sok szépe emlékem (na, jó vannak emlékeim) róla. :)

4. Van példaképed? Ki az?
Igen. Nyálasan fog hangzani, de anyukám. Néha nem tudom, hogy tud mindent elviselni, mindent elintézni, és még minket is kibírni a húgommal, mikor egymásnak esünk. 

5. Mi az, amit semmi pénzért nem tennél meg?
Persze csak szigorúan elméletben, ha abban a helyzetben lennék, hogy rászorulok, természetesen más lenne a helyzet. Nem ennék bogarat, soha! Persze vannak még, de nem akarom itt kiváltani a rosszindulatot,ez mégis csak egy nyilvános blog. :D

6. Mi a kedvenc manikűröd a saját blogodról?
Itt ugye nem sok manikűrt publikáltam, így ha nm baj, a másik blogomat érintem ebben a témában.


Nehéz volt választani, de úgy gondolom, hogy ez volt az egyik kedvencem. Ráadásul ehhez is szép emlékek fűznek. :)
7. Mi  kedvenc manikűröd valaki más blogjáról?
Fúúú, egyértelmű, ahonnan az egyik (másik) nagy kedvencemet lestem el.
Verus nagyon tud, komolyan :D

8. Hogy szeretnéd hívni a gyerekeidet?
Nekem ez még elég messze van, de míg régen úgy gondoltam, én kislányt szeretnék, most úgy vagyok vele, nekem biztosan fiam lesz, és Olivérnek fogom hívni. Persze ehhez hozzátartozik, hogy volt az oviban most a nyáron egy édes testvérpár egy lány és egy fiú, és a fiút hívták így. Imádtam, olyan kis cuki szőke fiúcska, meg kellett zabálni. :)

9. Mi a kedvenc sütid?
A kedvences kérdések mindig nehezek, nem szeretek a sokból egyet kiválasztani, de mondjuk legyen a muffin, mert azt még én is meg tudom csinálni. 

10. Szerinted melyik a tökéletes csillámos, vagy valamilyen fedőlakk?
Őszintén szólva fogalmam sincs. Még nem találtam olyat, ami tökéletes lenne, bár a Lemaxnak volt egy jó fedőlakkja, de már nem találok sehol.

11. Mész a glamour-napokon vásárolni? :D
Sajnos, nem hiszem.

Mivel azoknak adnám, akiknek már amúgy is adtam, így nem fogom továbbadni a díjat, de jó volt foglalkozni vele egy kicsit, Liza igazán érdekes kérdéseket találtál ki :D

1 megjegyzés: