2013. november 8., péntek

Csábításból jeles

Két szó, egy kis muffin, és már elég sokan tudják pontosan, hogy miről is beszélek. Igen, ez a bejegyzés a nagy sikerű lányoknak készült randijátékról fog szólni.


Nem nagyon akarom elmagyarázni, hogy mi is ez a játék, kik a szereplők, hogyan érhetsz el jobb eredményt, mik a jó válaszok, inkább csak a személyes tapasztalataimat osztanám meg veletek, mivel a többiről ezernyi blogot találni.

Egészen pontosan 42 napja kezdtem a játékot, vagyis kicsit több, mint egy hónapja. Eleinte szkeptikus voltam, hiszen rengeteg helyen láttam a hirdetését, de Castiel "Csábíts el!" szövege valahogy nem győzött meg. Aztán végül is unalmamban nézegettem a marketet, hogy miket lehet most letölteni, és rábukkantam az alkalmazásra, és gondoltam, "miért ne?" alapon kipróbálom, maximum törlöm, ha nem tetszik.

Végül annyira beleszerettem, hogy németül is elkezdtem a játékot, aminek persze több oka is volt, de ennyire ne szaladjunk előre.

Szóval a magyar szerver...

Talán egy hete játszottam vele, mikor eldöntöttem, hogy egyszer írok róla, és most eljött az ideje, és bár nem akartam nagyon bemutatni a játékot, de elválaszthatatlanul hozzátartozik a véleményemhez.


Azt kell mondjam, hogy csak gratulálni tudok a franciáknak, amiért létrehozták ezt a játékot, hatalmas sikert értek el vele, és ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy már számos nyelvre lefordították. Életszerű, és magával ragadó. Szerintem kevés olyan lány van, aki elkezdte és abbahagyta mondván, hogy ez nem jó (kivéve a korlátozott számú akciópontok miatt).
A szituációk valósághűek, nem mesterkéltek, bár sokszor vagyok úgy vele, hogy mást válaszolnék, mint, amiből válogathatok, de végül is elmegy ez is.

Az akciópontokról csak annyit, hogy lehet elegendő, csak jól kell játszani. Először én is keveselltem, mert napokig egyfolytában ezzel tudtam volna játszani, de éppen ezért jó dolog, hogy korlátozott számban kapunk belőle naponta. Tudom, nem illendő hozzá hasonlítani, de a Brecht-féle színház jutott róla eszembe. Megakaszt, nem engedi, hogy belemerülj. Ha úgy nézzük, ez jó dolog, mert így nem helyezzük minden elé.
És ha egyszerre akartok sokat, akkor lehet gyűjtögetni. :)


A népszerűségét az is jelzi, hogy rengeteg (bár inkább nem magyar nyelvű) gúnyos hangvételű kommentár és kép került fel a világhálóra. Ennek középpontjában Ken áll.
Ken az idegesítő, tapadós kölyök, aki minden áron veled akar lenni, aki fülig beléd szeretett és a világ minden kincséért sem értené meg, hogy te nem így érzel iránta. A sors iróniája, hogy elhajthatod őt jó messzire, de a későbbi epizódokban igazi sármőrként tér vissza. Az életben is rengetegszer megtörténik, így ezt a cselt jó, hogy bevetették. Persze mi még csak elbúcsúzhattunk Kentől, hiszen a magyar szerveren még nem készült el az az epizód, ahol visszatér.

Úgy gondolom, mindenki megtalálja benne a saját személyiségéhez illő srácot, hiszen a legegyszerűbbtől, az iskolakerülőn át egészen extrém jellemekre is bukkanhatunk.
Szóval lányok, ha tesztelni akarjátok a személyiségetek vonzerejét, akkor ajánlom ezt a játékot. Nem valóság, nem bántotok meg vele senkit, de mindenképpen jól fogtok szórakozni. Persze, ha részei akartok lenni a játékközösség életének, akkor olvassátok a fórumot, ott esetleg segítséget is tudtok kérni, ha elakadtatok, de Youtube-on is találtok videókat hozzá.

Ha végeztetek a magyar szerver eddig elkészült epizódjaival és nem tudtok várni, akkor irány egy külföldi szerver, a magyarral együtt 15 nyelven megtalálható. Személy szerint a németen játszok, hogy ezzel is javítsam, vagy legalább szinten tartsam a német tudásomat.
A nyelvezete nem nehéz, sőt... Csak azért kezdtem el, mert egy különleges epizódot néztem meg véletlenül, amit németül játszottak és úgy próbáltak lefordítani. Nem mondom, hogy kinek a videója, mert az én német tudásommal (igen lebecsülöm magam) is jobban tudtam fordítani. Így kedvet kaptam hozzá. Tehát a németet bátran ajánlom azoknak, akik középszintű érettségi, vagy nyelvvizsga előtt állnak, ők már lazán érteni fogják, bár igazából azon múlik, hogyan készül rá. 

A többi szervert nem próbáltam, mert az angol tudásom ott valahol a béka feneke alatt van, és nem akartam oda is beregisztrálni, felesleges lett volna. Viszont ha van róla véleményed, nagyon örülnék, ha megosztanád velem :)

Hát ennyi lett volna, erről a játékról, végezetül a mini animációs film, amitől biztosan kedvet kapsz a játékhoz:

Ti ismeritek ezt a játékot? Szeretitek? Ki a kedvenc pasitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése