2013. december 25., szerda

Kis karácsony, nagy karácsony 1. Avagy a karácsonyi sminkjeim

Sziasztok! A kis kényszerpihenőm után itt vagyok, és mint ilyenkor az lenni szokott megannyi ötlettel tértem vissza. Sajnálom, hogy pont a karácsony előtti időszakra esett ez a dolog, így sok mindenről maradtam le, de remélem, hogy ez után is hasonló számban fogtok majd olvasni.

Na, de valami sminkeket emlegettem, ugye? :D Bizony, nem is egyet. Számomra ez a karácsonyi időszak csupa rohanás, tele fellépésekkel, bár idén utoljára. Azt hittem, nem is fog hiányozni ez az egész átfagyós cirkusz, de most, hogy így vége, rájöttem, nagyon fog nekem hiányozni a mi kis kamara csoportunk :)

Na, de a sminkek :D

1. Klasszikus arany + fekete tusvonal:
Teljesen klasszikus és nagyon egyszerű smink. Az arcomon a szokásos Paris pirosító (igen, még van belőle, szerintem míg élek nem fogom elhasználni), a számon pedig az új Cynex ajakápolóm. Teljsen színtlen eper illatú. Állagra pontosan olyan, mint a másik, csak ennek nincs gyöngyházfénye (szegény valahogy eltűnt a fürdőszoba szekrényből... nem is tudom hova lehetett). :D


Szóval a szemek. Némi szemhéjalapozó után felvittem az egész szemhéjamra a "nevenincs" arany színű szemhéjpúdert, a könnycsatornámat és a belső szemzugomat a Lora palettámban található fénylő fehér színnel kiemeltem. A csavar itt jön. Mindenhol azt hallani, hogy a mélyítő vonalba sötét színt kell tenni, de mivel tust akartam a sminkhez én a mélyítő vonalba is fehéret tettem. Majd húztam egy tusvonalat a Maybeline New York Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H tussal, amiről a következőkben teszt formájában olvashattok posztot, aztán végül az alsó szempillasorom külső részét fekete szeméjpúderrel emeltem ki.

2. Kék-arany karácsonyfadísz smink:

Bocsi a kómás fejért, tegnap estére kelve sikerült beüzemelnem a netet, és reggel korán kellett kelnem, hogy odaérjek a templomba. Bár nem tudom, hogy minek siettünk, mivel kint álltunk vagy negyed órát (ahol majdnem jobb idő volt, mint bent).

Aztán azt hiszem a kis fantázianevet is illene megmagyaráznom. Most így hirtelen ugrott be, hogy a nagymamámnak volt egy kék-arany színátmenetes karácsonyfadísze, így erről neveztem el :)

Az arc ugyan az, mint a másiknál, meg úgy általában ugyan ezt szoktam viselni minden  nap, kivéve, hogy az alapozót olykor színezett hidratálóval helyettesítem (ha tesim van, nem akarom, hogy folyjon az arcomról a vakolat).

 Mint láthatjátok egy szintén egyszerű dologról van szó. Fehér a belső szemzugban, arany középen, kívül és a mélyítővonalban pedig kék (szintén a Lora palettából). Alul a másikhoz hasonlóan ugyanúgy fekete porral húztam ki a szemem. Sokkal jobban szeretem, mint ceruzával, mivel ez jobban bírja a hőmérséklet változást :D

Szóval ezek lettek volna az idei sminkjeim. Ha jól emlékszem, tavaly pont a karácsonyi sminkekkel próbálkoztam először publikálni a munkáimat. Remélem, az óta fejlődtem (én úgy érzem) és lassan mindenki talál benne valami jót. :)

Boldog karácsonyt és sikerekben gazdag újévet kívánok mindenkinek! 

2 megjegyzés: