2014. május 5., hétfő

Köröm az érettségire

Sziasztok!
Lánykák, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de így az érettségi túl sokadik napján itt az ideje feldobni a körmeinket, nem?
Én már hétfőn is ezt viseltem, de némi kiss frissítésnek is jó lehet :)

Semmi bonyolúlt, de jól néz ki. Az alapja a Rose Nail ezüst lakkja, ami kicsit olyan, mintha ezüsttel vontam volna be, önmagában is gyönyörű. A díszítés szintén egy Rose Nail lakk. Bocsána, hogy nem írok árnyalatokat, de miután az ezüstön a "13 blueberry" jelzés volt, inkább kihagynám. Igazából ettől ffüggtlenül pozitív csalódás volt ez a két lakk, mert az eddigi Rose Nail lakkjaim simán lehúzhatók voltak a körmömről, ez pedig ott marad ahol van ;)

A gyűrűsujjamra egy CR sépség került, ami most egy új sze relem. Apró szemű kis homoklakk csoda. Imádom. Én direkt kékben készítettem el, mivel ez a "volt" iskolám színe, de ti nyugodtan variáljátok a színeket. 
Hogy telt a hetetek? Mindenkinek halad az érettségi? Hogy álltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése