2014. június 22., vasárnap

Boulevard lakkteszt

Sziasztok!

Itt a nyár, ti is ennétek egy kis fagyit?

Körülbelül egy hónapja kerültek a polcokra a Boulevard lakkolekkciójának darabjai. Az én szívemet azonnal elrabolták, mert külföldi blogokon már rég olvastam az ilyen kis cuki lakkokról.

Én ezt a nude színt választottam, mert alapból szerettem volna egy nude lakkot, de ntetszik vagyok vele megelégeeve. Na, de nézzük előről.
Az üveg agyon cuki, 15ml-es. A szín szép, intenzív, de iszonyatozan csíkoz. Még két rétegbens nehéz szépen felvini.

A képen is látszik, hogy a szenvedés a felvitellel eredménye egy gyönyörű pasztel rózsaszín, ami a fényviszonyoktól függően narancsos, barackos illetve rózsaszín árnyalatú. Az első használatkor azt hittem, sosem veszem elő többet, de tulajdonképpen a viszonylag sűrű állagát eltekintve tetszik, és amíg nincs más hasonló színű lakkom, addig tuti, hogy fogom használni, mert egy jó fedőlakkal a tartósságán is lehet javítani. Persze így sem tökéletes.

Tipikus puncsfagyi színe van, én imádom.

Ti mit gondoltok? Ti is elcsábultatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése