2014. június 4., szerda

Elmúlt időszakom képekben

Sziasztok!

Az elmúlt hetek fárasztóak voltak számomra, de még nincs vége. Igazából csak most kezdődik. Na, de hoztam pár képet, hogy megmutassam, mivel töltöttem azt a kevés időt, mikor nem tanultam.

Ancsival a buszon:

Sajnos vagy szerencsére ez a nyár tele van zenekaros programmal. Ez a nap mondjuk enyhén volt fura, de mindegy.
(Ancsi, ha látod, ugye nem baj? )



Köröm az előbbi alkalomra

Kis cukiság, ami nem olyan baj, ha megsérül. Ha akármerre utazunk, nem figyelek a körmömre. Alapja a Boulvard kis fagyis édese, rajta pedig a Rose Nail színes toppere.


Ha majdnem három órát kell várni a buszra ;)

A termékekről bőveben hamarosan,de mindet imádom :)


Köröm az alkalmassági vizsgára

Az oldalon írtam, milyen jó kis utam volt Pécsre, de nem is én lettem volna, ha kis egyszerű nude körömmel mentem volna. Szerencsére senkit nem zavart, a gondolataim jobban lefoglalták a bizottság tagjait. Nagyon jól éreztemmagam,alig volt vizsga érzetem, inkább csak beszélgettünk, bár inkább csak kérdeztek, de sikerült, alkalmas vagyok tanárnak :)


Szülinapi outfit


Szülinapi smink

Mivel aznap vol az érettségi megtekintés, a szememre csak nagyon vízálló termékeket mertem használni és semmi sötétet. 


Szülinapi torta.. Fincsi volt :)


Csinálj úgy, mintha volna szíved belevágni!


Nem az én tortám;)

Vili bácsit ismerem ovis korom óta, és minden nap tudott mosolyt csalni a néha kemény, keserű gimis napokban.


Szülinapi köröm

Vagyis bevetésen a legújabb Claire's topperem. Imádom
Ennyi volt,igazából sokkal több említéste méltó és publikus nem történt.Amint tudok, írok újra, addig is vigyázatok magatokra ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése