2014. június 22., vasárnap

Körömlakklemosók csatája

Sziasztok. 

Ha jól belegondolok, sokan csupán azzal foglalkoznak, hogy a legdivatosabb színeket viseljék a körmükön tele strasszokal, csillámokkal és így tovább. De annál kevesebbet foglalkoznak azzal, hogy mivel szedik majd le ezeket. Sok ocsmány kutyulékot láttam már, volt aminek durván ecet szaga volt, de az is gyakori, hogy valaki csak lekapargatja, és ezzel felsérti a körömlemezt... Persze tudom, hogy a legtöbb lemosó szintén nem épen egészséges.
Most négy jobb és kevésbé jobb körömlakklemosót mutatok nektek, amiket én próbáltam.


Harmadik helyen a Lora körömlakklemosója

Illatosított, acetonmentes kíméli az érzékeny körmöket. Na, ez utóbbi biztos, mert a pasztel, kicsít sűrűbb lakkokkal megbírkózik, de a többi esélytelen. Egy pozitívum: iszonyatosan szép az üveg, úgyhogy tutira megtartom.
Az ára mondjuk nagyon babaráti, két üveg került 290 forintba.


 második hely a Florin körömlakklemosóé


Sokáig a kedvenc lemosóm volt. A legtöbb lakkot simán lemosta, a csillámossal is megkűzdött, ha ezzel átitatott vattával betekertem a körmeimet, lefedtem fóliával és öt perc múlva minden oké volt. Azzal mondjuk nem értek egyet, hogy védené a körmöket a kiszáradástól, és, hogy jó illatot biztosítana. Az mondjuk, hogy szárít, inkább csak a körmöm körüli bőrt érintette, de iszonyatosan büdös, tömény acetonszaga van.
Ár: 250 forint.

Első hely: holtverseny Ebelin és Isana

Húha váó azt a...
A dm sajátmárkás lemosója egy csoda volt számomra. Szerettem volna egy olyan lemosót, ami leszedi a csillámos lakkokat is áztatás nélkül és ez tényleg ezt ígéri. 125 ml csoda, valóban minden textúrájú lakkot leszed. Hatékony és jó illatú is, ennél nem nagyon kell jobb.
Ár: 270 forint


A másik kedvencem az Isana mandulaillatú lemoslemosója. Mindig ki akartam próbálni és ha ismerem ezt, akkor az Ebelint meg sem veszem. Sokkal gazdaságosabb, 250 ml került 360 forintba, az illata is jobban tetszik és hasonlóan hatékony.
Az egyetlen problémám vele, hogy nálunk nincs Rossman. :(

Nektek melyik a kedvenc körömlakklemosótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése