2014. július 2., szerda

Dry brush technika

Sziasztok!

Nem is olyan régen a kedvenc körmös vloggerem egy fantasztikus technikát mutatott be. Cutepolish összes ötlete egyedülálló és fantasztikus, és mikor megláttam ezt a módszert, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Ez az idei nyár nagy slágere lehet :)

Az egyetlen problémám az volt, hogy nem volt itthon fehér körömlakkom, így ezt ezüsttel helyettesítettem, de szerintem így is nagyon szép lett :)

A technika tulajdonképpen pofonegyszerű. Lefested a körmödet egy alapszínnel (jelen esetemben az ezüsttel), majd a színes körömlakk ecsetét jól lehúzod az üveg szélén és végighúzod a körmeiden. Innen az elnevezés is, hiszen majdnem száraz ecsettel dolgozunk. Én egy adaggal négy körmömet tudtam megcsinálni, utána pedig csak az üveg nyakáról vettem fel egy kevés festéket.

Igazán egyszerű, mert nem kell pontos vonalakat húzni, csak könnyedén maszatolni. A repedezős lakkok után újra valami egyszerű és nem precíz munkát igénylő technika. :)

Felhasznált lakkok:
Rose Nail ezüst (folyékony ezüst)
Rose Nail 15
Manhattan Lotus effect 21G
Manhattan Lotus effect Urban Desire
Coral Prosilk 120


Nyáresti bulikhoz kiválló választás lehet, hiszen pillanatok alatt kész, nem kell kapkodni, idegeskedni, hogy elrontjuk, mégis nagyon mutatós.

Nektek hogy tetszik? Ismertétek már? Kipróbáltátok?


(Cicmic kíváncsi volt, mite készülök) :D

4 megjegyzés:

  1. ez elég király ötlet, lehet én is kipróbálom majd :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azonnal beleszerettem, alig várom, hogy lássam, neked hogy sikerül :)

      Törlés
  2. Én ezt valahogy nem merem kipróbálni, mert félek, hogy rosszul sikerül.. :(
    De a tiéd tök jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát először én sem tudtam elképzelni, hogyan működik, mikor csináltam csak néztem, hogy ez nem lesz jó, de aztán a végeredmény láttán megnyugodtam. Ne aggódj, tulajdonképpen nem lehet elrontani :)

      Törlés