2014. július 2., szerda

Ha nyár, akkor narancs :)

Sziasztok!

Hol is kezdjem? Az életem tele van változásokkal mostanában, ezért bár lakkoztam, de nem volt erőm írni. Most viszont pótlok mindent... remélhetőleg.
Mikor már majdnem feladtam, akkor tudatosították bennem, hogy vannak emberek, akik kíváncsiak a munkáimra, és ez egyszerre furcsa és nagyon jó, és ez nem engedte, hogy a fejem felett köröző keselyűk elé vessem magam.
Szóval élek, és ez alkalommal egy igazán nyárias manikűrt fogok nektek mutatni. Én a banketten viseltem ezt, de annyira üde és vidám, hogy kerti partyra, buliba vagy akár egy sima hétköznapra is megfelel.

Na, nézzük!

1. Lépés

Fesd le a hüvejk-, a mutató- és a kisujjadon a körmöd citromsárgára. Én a Manhattan lotus efect 21G lakkját használtam. Aztán készíts francia manikűrt a maradék két körmödre egy csillámos narancs lakkal. Ehhez tökéletes lehet a Manhattan sugar effect coral glam nevű lakkja, de a MissSporty Crush on you színei közt is megtalálható ez az árnyalat.

2. Lépés

Majd a sárgára egy szivacs segítségével ütögess fel a körmöd szélére narancssárgát. Én ehhez egy flormar utánzatot használtam, ami egy árnyalattal sötétebb a Manhattantől és nem csillámos.

3. Lépés
Végül nincs más dolgod, mint elkészíteni a díszítést a gyűrűsujjadra. Fess a francia vég kezdetéhez egy csillagot és pontokat. Egy pontozótű vagy fogpiszkáló segítségével könnyedén elkészítheted. Majd jöhet a fedőlakk, hogy fényes és tartós legyen. 
Amit a szivaccsal a bőrödre kentél egy fültisztító pálcikával le tudod szedni, amit pedig nem, azon egy mosogatás könnyen segíthet ;)

Remélem, hogy tetszett. További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése