2014. július 2., szerda

Lakkteszt: Claire's Splatter Effect Sequins

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de én újabban megőrülök a toperekért. Ha nincs máshoz kedvem, gyorsan felkenek valamilyen lakkot, rá a toppert és kész is. Eddig a legnagyobb kedvencem a Miss Rose kék csillámos toppere volt, de kiütötte a nyeregből ez a kicsike.

A Claire's Splatrer effect kollekciója varázslatos. Csak álltam a polc előtt és meg sem tudtam szólalni. Választani meg még nehezebb volt, de végül a Sequins nevű csoda jött velem haza.

Ez egy csodalakk! Emlékeztek, hogy nem voltam elégedett a Boulvard fagyilakkjának tartósságával. Íme a gyógyír. ;) A tartósságot olyan szinten javítja, hogy napok múlva is alig lehet lekaparni.

Szerintem ráadásul jól isnéz ki együtt ez a kető, de ezüsttel már láthattátok:


Na, szóval imádom ezt a lakkot és nagyon szeretnék még ilyet több színben. Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. nagyon király ez a fedőlakk, azon a barackon meg mesés... először azt hittem azt egy lakk egyben :D az lenne a legkirályabb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így viszont többféleképpen variálható :)

      Törlés