2014. július 10., csütörtök

Néhány szó a Lora Cosmeticsről

Sziasztok! :)


Mikor blogolni kezdtem kérdezgették, hogy mi a véleményem a Lora körömlakkokról. Azt hiszem, a válaszom nem volt meglepő, nem szerettem a Lora termékeket. A lakkok hamar becsomósodnak, lepattodnak... 
Ezért nagyon hamar leírtam, aztán a sminktermékek közül egy-két dolog nagyon megtetszett, mint a leopárdmintás szempillaspiráljuk, ami egyszerűen varázslatos és messze lekörözi a sokat igérő falsh lash effect spiráljukat.

De ami leginkább lenyűgözött, azok az ékszereik.
Négy pár lélegzetelállítóan szép fülbevaló 290 forintért? 
A képen látható ékszereket szúrtam ki azonnal a Lora pultról és azóta is imádom őket. 

Mind olyan, ami tökéletesen illik az én dilis személyiségemhez. A karkötő egyenesen imádnivaló, bőrből készült neon színekben, arany fém díszítéssel. Egyáltalán nem tűnik silány minőségnek, mindenhez paszol és többféle színben és felirattal kapható, mindössze 390 forintért.

Vélemény? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése