2014. július 24., csütörtök

"Csupa rózsaszín" manikűr

Sziasztok!

Eddig valamiért nem volt túl sok kedvem bármi érdekeset csinálni a körmeimmel. Mikor egyfolytában itthon vagyok, semmi kedvem hozzá, hogy órákat töltsek a pepecseléssel, majd utána nézni ahogy lekopik. Na, de mindegy, mert ennek most vége, mert a jókedvem és az életkedvem is visszatért, ezzel pedig a díszes körmök ideje is :)

Már legutóbb is írtam, hogy a rózsaszín és én nem vagyunk épp egymásnak valók, de talán olyan ez lassan, mint a lila és az én harcom. Minnél joban próbálom utálni, annál nagyob eséllyel bukkanik fel újra és újra. ;)



Igazság szerint nagyon egyszerű manikűrről van szó. A barackos alap a Boulevard fagyilakjai közül a 7-es, majd ezekre a középső ujam kivételével a Miss Sporty Sparkle touche került, a gyűrűsujjamon pedig egy másik Miss Sporty csodát használtam a colour clubbing 404-es lakkját.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem már zavart, hogy mindig csak a gyűrűsujjam különbözik, így igazi pompát most a középső ujjam kapott néhány sötétpink/ciklámen/"mindenki nevezze annak, aminek akarja" színű strasszal.

Vélemény? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése