2014. július 7., hétfő

Vendégposzt: "Fesztiválra fel!" körmök

Sziasztok!

Ivett, a korábbi mynails.blog.hu, és a mai krativsarok.blogspot.hu írója felkért engem egy vendégposzt létrehozására. :) Egy vendégposzt szerintem mindig nagy megtiszteltetés, eddig egyet sem írtam, innen is köszönöm Ivett^^

Ivett a fesztivált adta meg témának. :) Én nem vagyok valami nagy fesztiválarc, eddig egyszer voltam fesztiválon egy napra, de sajnos egyáltalán nem jött be. :( De azért volt és van jó pár ötletem, mert a fesztiválkörmök királyak! :)

Végül egy átmenetes köröm mellett döntöttem a méltán népszerű lovely baltic sand lakkokkal :)


A következő lakkokat használtam:


~lovely strongly regenerating nail care alaplakk
~lovely baltic sand nr. 2.
~lovely baltic sand nr. 3.
~NYC turbo dry top coat

hogy tetszik nektek ez a manikűr? Ti szerettek fesztiválozni? :)

1 megjegyzés: