2014. október 17., péntek

Egy meltatlanul elmaradt manikur tortenete

Sziasztok!

Fuhh! Nem is kezdem el, hogy milyen faradt vagyok, mert annyi csodalatos napon vagyok tul mar itt, hogy ez a faradtsag meg sem erzodik benne. Az elejen mindig csak kapkodtam a fejem, azt sem tudtam egeszen felfogni, hogy mi tortenik velem, aztan csak elmult a forgas, es most jottem ra, hogy bizony en anno elfejtettem a manikurvadaszt. A vicces az, hogy a manit elkeszitettem, de nem tettem kozze. Hat most ugy dontottem, hogy potlom ezt az elmaradast.

Soha ennyi ko nem volt a kormomon es homoklakkba eszembe nem jutott volna magamtol tenni, de nekem nagyon teteszik a vegeredmeny.
Az eredeti bejegyzest ITT talaljatok.
Bevallom, nem vagyok oda a rozsaszinert, de ebben ez nagyon megfogott am a sajat kormeimen megsem akartam ezt a szint latni, meg szeptember legelejen a lakkeszletem is igencsak szukre volt szabva. :)



Sajnalom, hogy vegul ez kimaradt, mert azert sikerult egesz mereszet alkotnom ezuttal... :)

Velemeny?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése