2014. október 19., vasárnap

Megvaltoztam?!

Sziasztok!

Nagyon sok ismerostol es ismeretlentol hallom ezt mostanaban, de nem igazan ertem. Legutobb egy nagyon jo baratnom mondta, hogy talan csak a smink miatt, de mintha maskent neznek ki.
Azt kell mondjam, csak boldog vagyok, talan ez latszik rajtam, de nem elkepzelhetetlen, hogy a sok valtozas engem is megvaltoztatott valamennyire (bar nem igazan kulsore).

Mik is ezek:

1. Uj hely:
Anglia tele van nagyon szep helyekkel es nagyon keves penzel is elerhetoek. A baj itt is csak azzal van, hogy az emberek elhaladnak a szepsegek mellett ahelyett, hogy gyonorkodnenek benne.

2. Vegre a batyammal lehetek:

A testvereim nagyon fontosak nekem, es a batyamat ez elott mar egy fel eve nem lattam, mikor otthon volt, nekem az erettsegi miatt nem volt idom talalkozni vele, de most egy helyen vagyunk, es ez nagyon jo.
Azt hiszem, ez a kep sokat elarul a kapcsolatunkrol :D
"Van testvered? Mert egyedul nem lehetsz ilyen hulye!"

3. Sokkal tobb edesseget eszek:
Mostanaban a mindennapi nasi eleg rendesen megvan az eletemben, pedig a legtobben tudjak a barataim kozott, hogy en inkabb a sos sutemenyekert vagyok oda, mint az edesert es csokit is max unnepnapokon ettem (na, jo neha belefert). Itt viszont a nutella mindenek felett van, napi szintu taplalekom. :)



4. Van munkam:


Lenyeges kulonbseg, hogy otthon tanultam, itt pedig dolgozom. Igazsag szerint sok kulonbseg nincs benne, az ember felkel teljesit es megpihen. Annyi talan, hogy a munka vegeztevel tenyleg vege van, mig a tanulas egesz masnapig elhuzodhat, nem er veget, ha hazamesz a sulibol. Nekem most szuksegem is van erre a "pihenoidore", most erzem csak, hogy az agyam, hogy ki van merulve. Tudom, hogy nem pihentethetem sokaig, mert tanulnom kell, de most meg szerencsere van idom :)

5. Tobbet mosolygok:



Minden nap egy uj kezdet, egy uj ok arra, hogy mosollyal kezdjuk a napot. Amugy sincs okom szomorkodni, es a legnagyobb valtozas az eletemben, hogy nem vagyok egyedul...
\Igen, tudja meg orszag-vilag, nem erdekel, szeretek es szeretnek. Azt hiszem ennel tobb ok nem kell egy mosolyra :)

Talan felnottem?

Nem erzem magam felnottnek, ugyanannak az embernek, aki eddig voltam, csak uj kihivasok ele alltam mondvan "Keszen allok!" Ugyanugy felek a jovotol, mint egy fel evvel ez elott, ugyanugy szeretnek egyetemre menni, ugyanugy erzek sok minden irant, ugyanugy imadom a zenet... Csak kozben sok minden megvaltozott...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése