2014. október 20., hétfő

Pottyos manikur :)

Sziazstok!

Korom fronton kicsit leeresztettem mostanaban, pedig rengeteget csinaltam, tekintve, hogy ket-harom naponta lakkozom ujra a kormeimet es meg masoket is, szoval elegge el vagyok maradva, de ez alkalommal egy pottyos manikurt akarok nektek megmutatni.
A feher alap a meg otthonrol megmentett Rose Nail lakkom, a lila pedig a P.S. Love... ombre szettjeben talalhato.
A titok itt a pottyokben van, ugyanis semmifele eszkozt nem hasznaltam hozza, csak egy kis kulonleges lakkot, ami utan otthon mar regota csorgattam a nyalam.
Ez az ugynevezet "two way nail art" lakk, aminek az a kulonlegessege, hogy van egy vekony diszito ecset resze es egy kis tu resze, amin kinyomva a lakkot (mert nem uveg, hanem muanyag az uvegcse) lehet disziteni. Nekem nagyon bevalt, van is negy darab belole, de ha arra jarok, veszek meg :D

Ezen a kepen lathatjatok a tu reszet, de majd lesz errol reszletesebb poszt is :)


Velemeny?

2 megjegyzés:

  1. cuki ez a pöttyös mani :) :) tök rég csináltam, most nekem is kedvem támadt hozzá :D

    VálaszTörlés
  2. en is igy voltam vele, hogy mar ezer eve nem volt, es kellene valami... igazan kis cuki volt, es fura, hogy annyian dicsertek, hogy azon gondolkodtam, maskor is biztosan csinalok a kozeljovoben :D

    VálaszTörlés