2014. október 3., péntek

Smink egy majdnem szabadnapra

Sziasztok!

Az elmult ket hetem orulet volt, nincs is sok ertelme beszelni rola. Persze egy nagyon-nagyon oruletesen nagyon jo dolog tortent velem, de az most itt nem lenyeg.

Komolyan mondom, hogy mar sirni tudtam volna a faradtsagtol, tegnap mar annyira vegem volt, hogy vegigaludtam az ejszakat, de delutan majdnem hanyattestem a szennyesben (nem itthon, a munkahelyen :D azert itt nincs annyi). Mondjuk az meg szep kett volna.

A mult heten annyi pihenesben volt reszem, hogy ket alkalommal treningre kuldtek (bar masodjara reggel meg dolgoztam), igy ebbol az alkalombol vegre nem csak a zokasos sminket keszitettem el, hanem egy kicsit eleresztettem a fantaziamat. Bar meglepoen visszafogott a mink, megis eleg sok etrmekbol alt ossze es en is meglepodtem, hogy mi a fenenek kentem nnyi mindent magamra, ha megis ilyen egyszeru az eredmeny :D


Arc:

Apro valtoztas a munkasminkben, mert az alap ugyan az, csupan ujabban az Avon bronzerevel dobom fel az arcomat az alapozo, korrektor puder trio mellett. Ugy vettem eszre, hogy ez sokkal baratsagosabb, kevesbe komoly kisugarzast ad.

Szem:


Itt lehet a legtobbet idozni, bar pofon egyszeru. Alapnak a Maybelline color tattoo 65 pink gold arnyalatat hasznaltam, majd erre jott a Collistar Ombretto Doppio Effect 18-as szine (a kepen a paletta es a bronzer kozott fent kozepen), ami egy hihetetlenul szep aranyos barnas szin.

 Ezt az Elizabeth Arden palettaban talalhato sotetbarna szinnel (felso sor bal szelso) melyitettem. A spiralozas a megszokott Maxfactor Clump defy spirallal tortent, majd alul kiemeltem a vizvonalamat a Rimmel szemceruzaval, aminek sajnos a pontos nevet mar nem tudom, mert lekopott... A szemoldokom az otthoni szokasos no name

ceruza es az essence zsele.

Szaj:

A szamon a szokasos alo veras vazelin, ami valoban hihetetlenul jo es ezuttal a Loreal Glam Shine Cristal 112-es Sapphire Strass arnyalaval dobtam fel. Szerintem el sem kell mondanom, mennyire imadom ezt a szajfenyt. 

Egeszben meg kisse vizes hajjal valahogy igy festett az egesz. Nem mondom, hogy rossz nap volt, de az ot oranyi angol blablablabla kisse kimeritett. Iszonyatosan kellett koncentralnom, hogy legalabb megertsem, mirol van szo, es meg meg is kellett jegyezni... I am a hero :D\


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése