2014. október 5., vasárnap

Vampirsmink nem csak halloweenre

Sziasztok!

Itt az osz, akarhogy is nezzuk, igy akarva akaratlanul is elokerulnek a lilas, zoldes tonusok, eloterbe kerulnek a foldszinek. Ma egy ilyen sminket mutatok nektek. A vegeredmeny tekinteteben en vampirsminknek neveztem, de tulajdonkeppen egy fustos lila smink csupan a szajjal valo varialgatas utan talaltam az osszhatast kicsit vampirosnak.

Arc:

Az arcomon mindent a megszokottak szerint es a megszokott termekekkel csinaltam. Semmi kulonos dolog nem tortent, talan kicsit erosebb konturt probaltam csinalni, hogy a kepeken jobban latszodjon, de szerintem ez nem valosult meg.

Szem:


Bevallom, nem ilyen eros sminket akartam, elfelejtettem, hogy ennyire pigmentalt ez az Elizabeth Arden palettabol valo piszkos lila, de mar hiaba mostam el, valahogy nem akart halvanyodni es akkor gondoltam, miert is ne. egy kis sotetbarna melyites egy kis ezust a szemzugba es voala :D
Mivel a mindennapokban nem viselek mostanaban ennyi sminket ez most kicsit eros lett nekem, de a regi onmagamnak nagyon teteszik.

Szaj:

Itt volt a varialas, mivel egyebkent eppen ebed elott voltam es semmit nem akartam a szamra tenni (es milyen jol tettem), de ebed utan haromfele variaciot is kiprobaltam, mar csak a moka kedveert is, meg hogy valamivel elussem a szabadnapom.

Atlatszo szajfeny:


Nude ruzs:

 Voros ruzs:
Szerintem ez utobbival valoban nagyon vampiros hatasa lett. Miutan valoban joval kevesebb sminket hordok altalaban, nagyon jol esett nezegetni.

Hogy tetszik? Melyik variacio jon be leginkabb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése