2014. október 3., péntek

Visszafogott mani avagy, amikor ugy erzed, minden lakkodat unod mar

Sziasztok!

Mas is erezte mar, hogy az osszes lakkjat megunta mar? Na, jo nekem konnyu, mivel ossszesen 17 darab lakkal erkeztem (szegeny kicsikeim legalabb jo kezekben vannak), es nem igazan vettem itt meg lakkot, miutan latastol vakulasig dolgozok, neha levegot venni sincs erom, nemhogy buszra ulni es bemenni a varosba.

Igy szuletett meg ez a kis cukisag, amihez amugy alig kell valami ugyesseg. Elnezest, hogy itt-ott a boromon is maradt lakk, de este mar hulla voltam mikor keszult, reggel meg csak egy gyors kepre volt idom, delutan meg mar sajna nem volt fotozhato allapotban. 
Az en manikurjeim a munka miatt csak egy napig vallalhatoak publikusan, de korulbelul haromnaponta lakkozom oket ujra. 



Felhasznalt lakkok:

 * P.S. csomagbol a bronzos lilas arnyalat es a feher
 * Miss Sporty sparkle touch

Remelem, hogy teteszett, nekem mar abszolut csak szuksegmegoldas volt, bar teljesseggel odavagyok ezert a behatarolhatatlan metalos szinert, es imadom a P. S. Love lakkjait :D Azota termeszetesen beszereztem par uj dragasagot (osszesen 14-et, nem vagyok am fanatikus) igy hamarosan uj tesztek, es manikurok es minden fog jonni, ahogy mulik a nehez kezdeti idoszak es belerazodok a munkaba.
Az elmult honap nem volt konnyu, de tudom, hogy konnyen lehet meg nehezebb is. Sok felelem van meg bennem, ami a jovomet illeti... Na, de ez nem lenyeg! :D

Mindenkinek kellemes pihenessel teli hetveget kivanok! :)

Ti mileyn gyakran unjatok meg a koromlakkjaitokat? Ismeritek a P.S. Love-ot? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése