2014. november 6., csütörtök

Betekintes a vilagomba - seta a kornyeken

Sziasztok!

A hetvege nalunk munkaval telik, de legutobb gomdoltam egyet es szombaton keso delutan meg gondoltam, kimegyek fenykepezgetni amig be nem sotetedik teljesen. Gondoltam, megosztom veletek a kepeket, legalabb nagyjabol korvonalazodik az, amirol mindenkinek meselek, hogy mennyi csodalatos dolog vesz korul...

Home... sweet home




Mit ne mondjak erdekes fejem van....





Megint a fout mellett... hat hol mashol :D



Buszmegallo... avagy a talalkozasi csomopont, mert gyalog innen nem messze jutsz :D


A pad, amit senki nem hasznal, mert onnan nehez leinteni a buszt



Ezeket nem tudom, miert fenykepeztem le

Je kozelitve de szepek ezek a levelek...

Etterem... hmm...

Csak akkor vettem eszre, milyen ivesen hajlik az az ag...



Befele

Kifele


Fenykepezzunk kovet... Miert? Mert szep :D



Lehet, hogy keso van?






Ujra otthon... mas latoszog



 Remelem, hogy elveztetek ezt a kis setat velem... ha majd akartok latni egyeb kepeket, szoljatok, mert fenykepezo nelkul sehova nem megyek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése