2015. február 13., péntek

"Kedvencek" manikűr

Sziasztok!

Vegyük úgy, hogy legyőztem a lustaságom (kár, hogy nem a betegséget), mert ma egy újabb bejegyzéssel készültem.

Eredetileg nem ezt a manikűrt akartam megcsinálni, hanem egy cuki kis rózsaszin kis manit, hiszen az volna aktuális, de valahogy sehogy nem akart összejönni és ez lett.
(Ja, hát másnapi a kép)

Előkaptam a kedvenc lakkjaimat és újraértelmeztem őket.

China Glaze Cracle glaze Platinum pieces
Catrice Entering Atlantis
P.S. 2763

A lakkok között turkálva fedeztem fel ujra a P.S. lakkot. Emlékszem, azonnal beleszerettem, mikor megláttam, és a szerelmünk töretlen, bár el kell viselnie, hogy mások is vannak az életemben. :P

Ha kék lakkot kerestek, csak ajánlani tudom, a Catrice eme csodás színét. Bár az üvegben lilának tűnik, de egz fantasztikus kék szin, és valóban a tengeri mélységet juttatja eszembe.

 A China Glaze csak azért került be a kedvenceim közé, mert ez csábított újra a cracle lakkok rányába. Otthon ez már lecsengett, de itt akkora a választék ilyen lakkok terén, hogy nehéz nem elcsábulni. Arról persze nem is beszélek, hogz pofátlanul olcsón tudtam őket beszereyózni.


Mára ennyi! Kicsit össze-vissza lett ez a bejegyzés, ma valahogy nem megy ez nekem (utálok beteg lenni)... Legközelebbre összeszedem magam :D Addig is vigyázzatok magatokra, és élvezzétek ki a hétvégét! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése