2015. június 6., szombat

Amik tuleltek a poklot... Avagy a morci idoszak kedvencei

Sziasztok!

Mint az elozo bejegyzesben is irtam, attol, hogy kedvem a beka feneke alatt kettovel volt talalhato, meg volt nehany dolog, mait szerettem. Nagyon nincs is mit rajta cifrazni. Csapjunk bele!

1. Garnier micellas viz:
Hogy en eddig hogyan tudtam elni nelkule? Oke, csak egy smink- es arclemoso, de annak baromi jo. Mar a msodik uveget hasznalom. Az arcom sokkal tisztabb, konnyebben lelegzik, mint az eddigi sminklemosokendok utan. Az egyetlen bajom, hogy az uj kiszerelesnek mas a kupakja... a regi jobban tetszett. :D

2. Garnier oil free BB krem:
 Sokaig a Miss Sporty 16 oras alapozoja volt a befuto, de itt en sehol sem lattam, igy mas alternatia utan kellett neznem. A masodik valasztasom a Rimmel 25 oras csodat igero alapozoja volt. Nem lett a kedvencem. Szepen fed, konnyu eldolgozni, DE! olyan nehez viselet, hogy ezt nem tudnam bevallalni, mikor napi nyolc orat rohanok, emelek, rovidebben fizikai munkat vegzek, es folyik rolam a viz. Igy esett a valasztasom a Garnier BB kremre. Konnyu, kozepesen jol fed, es kozben tud a borom lelegezni. Imadom!

3. Garnier PureActive Intensive Exfobrusher spot fighter:
mas szoval a dorzsis arctisztito :D
Csak ajanlani tudom. Praktiks, hogy egy kefe van a vegen, igy egy gonddal kevesebb. Viszont nekem maga a termek is meggyozott. Egy kek zsele talalhato benne, ami melyen megtisztitja az arcot. Egyeten hatranya, hogy kisse feszulos szaraz erzetet kelt, miutan befejezodott a tisztitasi folyamat, de ez egy jo hidratalo kremmel konnyen orvosolhato:)

4.Maybelline DreamLUMItouch korrektor:
A szamomra tokeletes Catrice camoufage craem innen olyan arban volt csak elerheto, amit en se, adok ki sminkcuccert. Elso valasztas volt ez. Beejott. Az egyetlen problemam, hogy gyorsan fogy.

5. Rimmel Stay matte puder:
Sok jot hallottam rola, es miutan elfogyott a kedvenc, ajandekba kapott clinique puderem, kellett egy hsaonloan jo, de joval olcsobb alternativa. Azt hiszem, nem hiaba imadjak a youtuberek. Konnyu, borhez igazodik, nem csomosodik, nem porol... Tokeletes.


 
A koromlakkok teren szuklatokoru lettem. Ez a ket lakk, amit tobbszor egymas utan is felkentem.
Rimmel 558 Go wild-er-ness
Golden Rose Jolly Jewels 110

Nook e-book:
Szuletesnapom ota szinte le sem tudom tenni.

Legujabb e-bayes szerzemenyem. Sima fekete polo... elol, de hatul.. omg. :D
Az anyaga jo, nem gagyi olcso kinai es igenyesen elkeszitettek, a kivagas nem csak egy vagas, szepen kidolgozott.
Ez a dzseki nalam telitalalat. Az itteni idojaras mellett ez egesz nyaron jo baratom lesz. Sajnos a kep nem adja vissza a szineket, ez szep ROZSASZIN. Nem szeretem a rozsaszin dolgokat de ez valamiert megtetszett.

Oke, maradjunk az elegans vonalon. A szin ismet nem elethu, bar en is keknek vettem, de egy kisse tengerzold szinben pompazik, aminek nagyo  orultem, mert a kepen is az volt, nem tudom, miert irtak keknek. Az anyagaval nem vagyok kibekulve chifon.... Soha tobbet! Nem neztem meg, de a kepen inkabb fenyes bor hatasa volt...
Na, de az ujja???? :O
IMADOOOM!
A penz nem boldogit. De a penzen vehetunk TITAKAK es a TITAK boldogga tesznek. Ennek oromere vettem egy cicas cipot... A macska furcsan venne ki magat ebben az egy szobaban.
Megtetszett... Kell ennel tobb magyarazat?

Ennyi lenne most. Hamarosan ujra jelentkezem.... remelem.

Ti miket szerettetek meg mostanaban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése