2015. július 2., csütörtök

Mild east géllakkok


Sziasztok!

Nagy nap a mai. Először is, túljutottam minden fáradtságon, nem volt nehéz  napom, és végre elkészülhet ez a poszt is.

Bevallom, nem értek a géllakkokhoz. Az én munkáim, amatőr kontárkodásnak számít, de a zselézés túl hosszadalmas, és valami tartós megoldást kerestem... Vagy festhetem napi szinten a körmeimet.
inkább emellett döntöttem.

Mikor nézegettem, nem sok kritériumom volt, így az mellett döntöttem, amiből elég sokat eladtak. Így akadtam a mild east lakkjaira. A színekbe azonnal beleszerettem és az ára is meggyőző volt.



Tizenkét fontért tizenkét csodalatos szín van egy dobozban... Az e-Bay meg mindig egy nagyon jó oldal ;)



Na, de essen szó lényeges dolgokról is. Egy üveg nyolc milliliter tömény csodát tartalmaz, ami két rétegben tökéletesen fedi a körmöket és fél percnyi lámpázás után kőkeményre szárad. (Itt nem mennék bele a technikai részletekbe, ne tőlem akarjatok géllakkozni megtanulni, de természetesen tudom, hogy elő kell készíteni a körmöket, és használok alap illetve fedőréteget is... stb.)







Ha esetleg kedvet kaptatok, itt tudtuk rendelni belőle:
http://www.ebay.co.uk/itm/151232114022?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=450270431929&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése