2015. október 1., csütörtök

Rimmel: sparkle every day

Sziasztok!

Huhh! Kissè megizzasztott, mire beálítottam a telefonomon a bloggert, hogy a lenyugvó nap fènyènèl mèg elkèszüljön ez a bejegyzès.

Tegnap a facebookon oda ès vissza voltam az egyik Rimmel csillámlakktól, gondoltam, ma egy kicsit bővebben beszèlek róla.



Azon túl kell lèpnem, hogy imádom, de ami nekem legeslegelőször eszembe jutott, hogy rózsaszínesebb volt ugyan, de egy frankenem nagyon hasonló lett.
De tèrjünk a lènyegre.


A külalakban semmiben sem tèr el az átlagos Rimmel formától, ám belül... Oh my...!

Szóval. Elèg szkeptikusan mèregettem, mikor megláttam a feliratot, miszerint közepes fedèsű... Ès glitterlakk? Na, ne! Na, de!!!!


Okè, három rètegben vittem fel a körmeimre, de akkor is. Csodaszèp! 

Látható, hogy (a legnagyobb bánatomra) a körmökön inkább az arany dominál, ami az üvegben csak egy kis fènyt ad az egèsznek, de így is egy nagyon különleges színnek tartom.

Az ára, ha jól emlèkszem, három font (kb. 1200 forint), de abból nem vagyok felkèszülve, hogy otthon kapható-e. 
Ha igen, mindenkèpp csapjatok le rá! ;)






Vèlemèny?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése