2015. október 17., szombat

YouCan Make Up - Bárki lehet szupermodell

Sziasztok!

Ha valamit tizenévesen gyűlöltem, az a képmásom. De megelégedtem vele, hogy ilyen vagyok. Senki nem tökéletes.

Sosem mosolyogtam, mert nem tett boldoggá, hogy fényképeznek, mert azt hittem, rólam nem lehet jó képet készíteni. 

Ebben a tévhitben éltem a gimis tablófotózásig, ahol egy valóban vérprofi csapat dolgozott azért, hogy olyan képeink legyenek, amik nekünk is megfelelnek. 

Unottan ültem a kamera elött, de valahogy természetes volt, hogy mosolygok (megvillantom a vámpírfogam), és mikor a számítógépen visszanéztem a képeket, tűrhetőnek ítéltem. DE! Amikor megkaptam a végleges képeket, leesett az állam. Ez tényleg én vagyok?


De nem kell ide profi fotós és sminkes csapat, sőt, a pfotoshop használata is elhanyagolható. Ebben a bejegyzésben egy androidra letőlthető képszerkesztő programot mutatok be nektek, amitől garantáltan másképp fogjátok látni önmagatokat.

A YouCan Make Up egy retusáló és sminkes program, amivel eleinte baromi jól szórakoztam. Használható apró változtatásokra, bőrhibák eltüntetésére a képről, valamint komplett sminket is készíthetsz magadnak, esetleg próbálgathatod a különböző hajszíneket.

 De a rizsa után nèzzünk néhàny képet, hogy mire képes:


Azt hiszem, hogy a képek magukért beszélnek, és bàtran àllíthatom, hogy ez az eddigi legjobb androidos ilyen program, De!

Ne felejtsétek el, hogy tulajdonképoen nekem sem és nektek sincs szükségetek rá, mert önmagában, trükkök nélkül (is) gyönyörű minden nő! Te is csodàlatos vagy!


(Az utolsó kép nem manipulált)

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen simán lejön hogy a bőrödet kitökéletesítetted. :D Összehasonlítva a 3. és 4. képpel simán látszik. Nem kell itt kamuzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen (mert ugye, így hívnak ès nem csak gyáva vagy hozzá, hogy a személyedet is add a sértegetéshez)!

      Ha már olyan jó megfigyelő vagy, biztosan más is szemetszúrt neked az utolsó kèpen. Mondjuk, hogy a hajam is jóval rövidebb, amiből egyenesen lehet következtetni arra, hogy a képek nem egy időben készültek. Azt nem állítottam, hogy az utolsó képen nem viselek sminket, tehát ha úgy vesszük, akkor kitökéletesítettem alapozóval és korrektorral, de a kèp elkészülte itán a programmal nem nyultam hozzá.
      Más, amit nyilván nem tudhattál: az első kèpek eredeti változata nyolc óra munka után készült (és nem egy irodában csücsülök) az utolsó pedig dèlelőtt nem sokkal a sminkelés után. (Mellesleg a nők bőre sajnos vagy szerencsére nem mindig egyforma)
      Legközelebb a sasszemed segítségével szúrd ki ezeket is.

      Törlés