2016. február 22., hétfő

Long lasting lip colour, vagyis a szájfénynek nevezett valami

Sziasztok! 

Némi kis szünet után újra itt vagyok. Sokat gondolkodtam mostanában, hogy hová tűnt a lelke az írásaimnak. Így ma megpróbálkozom egy a blogomon ritkaságszámba menő műfajjal.
És ha már ritkaságról van szó, akkor legyen egy teszt, méghozzá egy most megismert termékről, amit az e-bayen vásároltam, a már sokak által emlegetett Romantic bear "szájfényről", ami nekem inkább ajaktintának tűnik.
A cherry red árnyalatot választottam, ami egy első ránézésre vér színű folyadékot tartalmaz. Az állaga valóban szájfényszerű, de a hatása inkább tinta.

A csomagolás elég feltűnő, de nekem ez a képregényes hatás nagyon tetszik, az adagolófejjel viszont már kevésbé vagyok megelégedve. Mivel a termék eléggé nyúlik, hamar elkezd száradni és ezzel a fejjel így nem könnyű szépen eloszlatni, viszont ahogy gondolkodtam, jobb megoldásként csak egy kis csőrös fej jut eszembe, amivel a száj széleihez is könnyebben lehetne juttatni az anyagból.

A másik problémám az, hogy elvileg 15 grammot tartalmaz, ami alapból nem túl sok, de az még ár-érték arányban oké is lenne. Az viszont már kevésbé, hogy eddig kétszer használtam és félig van. Ez azért kicsit elszomorít.

De maradjunk a pozitívumoknál, mert egyébkén egy nagyon jó termékről van szó
Az összehasonlító képen jól látszik, hogy a színe nagyon intenzív, és a használata sem nehéz bár kissé viccesre sikeredett nálam. Felvittem a számra, vártam pár percet és mikor szólni akartam valamit, rájöttem, hogy az ajkaim enyhén összeragadtak és ahogy kinyitottam a szám a még ragacsos valami szépen elnyúlt a két ajkam között és ráment a fogamra.  

Megvan a kép mikor egy vámpír éppen befejezte a táplálkozást és felnéz? Na, pont úgy néztem ki én is. Azt hiszem, már sosen mosom le magamról, hogy valóban vámpír vagyok. ;)

A tartósságáról annyit, hogy nem szupertartós, de nem is rossz, sőt inkább erősen jó, egyenletesen kopik egy kicsit és ha a ragacsos részeket jól leszedted, nem is  fog össze senmit, ami külön jó pont. Utálom, ha a rúzsom nyoma van a poharamon.

Összességében egy szuper kis termék és nagyon gondolkodom, hogy a többi színt is megveszem.

Nektek mi a véleményetek? Próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése