2016. április 2., szombat

Rózsaszín-arany manikűr

Sziasztok!

Tudom, még nem ugrottam meg a mércét és ezzel a manikűrrel sem fogom, de nem érdekel. Nem akartam, de leírom.
Akinek nem tetszik, az nyugodtan zárja be. Mármint a böngészőt, de ha már itt tartunk, a száját is!
Köszönöm!

Na, de manikűr! Mert ez volt a célom, mielőtt megfertőzte az agyamat az indulat. 
Napokig nem lakkoztam, mert nem találtam semmit, ami tetszett volna. Hiába volt szép, valahogy egyik sem passzolt most hozzám.

Kive egyet. Ezt!


Álmodtam egy színről. Egy nagyon szép visszafogott nude barna szín arany csillámokkal. Az járt a fejemben, azt kerestem minden lakkomban és ez van a legközelebb hozzá, bár ez rózsaszín, de legalább halvány, arany csillámokkal.


A Rimmel Lose your lingerie árnyalata az első pillanattól kezdve, ahogy a kezembe került, nagy kedvencem. Nem hivalkodó, de jól kombinálható és a fehér-arany háromszögekkel nagyon ünnepi, ami kicsit dob a hangulatomon. 

(A háromszögek a two-way-nail art pen segítségével készültek.)
Mit gondoltok? Őszintén! Az építő kritika nem egy az alpári hangvételű húderonadahúzzálhaza kezdetű bugyuta megnyilvánulással. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése