2016. június 17., péntek

S'mores ihlette kávé

Sziasztok!

Ismét sok idő eltelt az előző bejegyzés óta, de most nem ez a lényeg. Végül is jobb később, mint soha. És most itt vagyok. 

Talán még nem tudjátok rólam, de kávéfüggő vagyok. Imádom a kávét. Már a fekete kávé cukorral is maga a mennyei manna ízével vetekszik az én fejemben, de néha szeretem egy kicsit továbbgondolni a kávém ízesítését.

 Egy ideig fahéjat tettem bele, a kávé, cukor, tej hármas után, majd egyszercsak megkóstoltam a Sturbucks új nyári kávé ajánlatát, a s'mores-t. Kávéval és kávé nélkül is imádtam a csokis pillecukros változatot, de mivel nem éppen olcsó bármennyire is rákaptam, nem engedhetem meg magamnak minden nap... 

Így jutottam el az elhatározásig, hogy szeretnék valami hasonló ízesítésű kávét itthon is készíteni. Nem néztem utána, fogalmam sincs, mi lehet a titok nyitja, hogy jobban hasonlítson, nem is nagyon zavar, mert megvan A KÁVÉM. 

Hozzávalók:

  • Friss kávé (főzött, isten mentsen az instant löttyöktől)
  • Tej
  • Cukor (elhagyható)
  • Tejcsokoládé
  • Pillecukor 
  • Tejszínhab
  • Fahéj
  • Egy pofás pohár, amiből megihatod



Elkészítés:

Tegyél pár kocka tejcsokit egy pohárba, majd tedd be másfél percre a mikróba, hogy megolvadjon. Ha ez kész, és esetleg átlátszó poharad van, kicsit folyassad szét a csokit a pohár szélén, majd öntsed fel forró tejjel, hogy majdnem félig legyen a pohár.
Majd mehet bele minden: kávé, cukor (ízlés szerint, de el is hagyható), pillecukor.
A végén pedig még fújjunk rá tejszínhabot, szorjunk rá egy kis fahéjat (esetleg kekszdarabokat, ha kicsit közelebbi s'mores hangulatra vágyunk), majd tegyünk bele egy szívószálat és élvezzük ezt az ízkombinációt, amit a csokoládés kávé ad a fahéjjal és az olvadó pillecukorral.

Készen vagytok? Küldjetek képet, vagy töltsétek fel az instagramra a #kreasarok hashtag-gel! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése