2016. július 21., csütörtök

Itt jártam - West Wittering Beach


Sziasztok!

Ha azt mondom, mostanában nem voltam igazán önmagam, akkor egyáltalán nem túlzok, de elég volt egy két órás út, hogy egészen másként lássam a világot. 

Világ életemben kisvárosi lány voltam, kertes házban laktam, ahol megvolt a saját kis terem, szabadon mozogtam, éltem az életemet. Mióta azonban elköltöztem otthonról, elég szűkös helyen élek egy viszonylag nagy és zajos városban.

Általában, aki ideköltözik, nagyobb várost tűz ki célul, hiszen ott vannak munkák, ott vannak lehetőségek, de sehol az, amit megszoktam, a kellemes, friss fű illata, a napsugarak cirógatása, az állatok hangjai.

De nyolcvan kilométerre tőlem, egy teljesen más világ várt. Anglia szebbik fele... 


De miért is vágtunk útnak? Itt a nyár, végre pár napig itt is iszonyat meleg volt, így gondoltuk, nekünk is jár egy kis kikapcsolódás, és szívesen pihentünk volna egyet a parton. Az egyetlen hely, amit idáig ismertünk, nem éppen a legcsendesebb, így egy másik helyre esett a választásunk, a West Wittering Beach-re. 


A part lenyűgöző. Majd látjátok a képeket, de megpróbálom körülírni. 

Ez egy nagyon csendes környék és bár sok ember választja, mégsem zsúfolt és zajos, mivel lent a víz közelében sehol egyetlen árus sem látható, csak kicsit feljebb egyetlen helyen kapható némi élelem, víz és hasonlók.

Pozitívum, hogy amellett, hogy csendes és nagyon családbarát strand, de még a kutyusokat is van lehetőség behozni, így a kis kedvencünknek is tudnak lubickolni egyet.


Mellesleg nagyon (Angliához képest túlzottan is) meleg volt, úgyhogy a víz is kellemes volt, így bele lehetett merészkedni. 

Nagyon jól éreztem magam. Azzal, hogy nem voltunk otthon teljesen kipihentem és kikapcsoltam magam. Ha van lehetőségetek, mindenképpen látogassatok el ide.


Ennyi volt mára. Legközelebb találkozunk.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése