2016. július 25., hétfő

Ki itt belépsz hagyj fel minden reménnyel

Sziasztok!

Még nem írtam ilyen témájú bejegyzést, de sokkal jobban szeretem olvasni a negatív véleményeket, mint a pozitív ömlengéseket. Sokszor futni bele egy-egy ajánlásba, ami leírja, hogy az adott termék mennyire szuper, de mikor megveszed, csak akkor veszed észre, hogy milyen rossz tulajdonságokkal is rendelkezik. Ez pedig azért van, mert valószínűleg egy szponzorált bejegyzést olvasott az ember, amiben csakis a szépet és a jót írják le a bloggerek (tisztelet a kivételnek), amiben ugyan nem hazudnak csak éppen nem mondják el a termékek hibáit.

Ráadásul írni is sokkal nagyobb élvezet egy ilyen bejegyzést (nem azért, mert gonosz vagyok, az ördögszarvak csak érzéki csalódások rajtam), mivel ha valami jó, az jó. És ennyi. Valaminek a hibáiról beszélni (írni), pedig sokkal nagyobb feladat.

Azt hiszem, eleget rizsáztam, és mivel ott fityeg egy high end termék is szerintem sokan már rég átugrották ezt a részt én meg feleslegesen koptatom az ujjaimat, úgyhogy nézzük azokat, amiket valamiért nem sikerült a szívembe fogadni.



1. M.A.C. golden bronzosító (A45):

Fáj a szívem, amiért így érzek, mert nagyon szerettem volna szeretni ezt a bronzosítót, mégis csak egy M.A.C. termékről van szó, de több okból kifolyólag ez nem sikerült. Ránézésre egy nagyon szolid napbarnított hatást tudtam elképzelni vele, de a valóság nagyon távol áll tőle. Először is ha én lebarnulok, sem vagyok narancssárga. Márpedig ennek a színe inkább narancsos jellegű, ami szerintem teljesen természetellenes. Persze ehhez a színhez is az kell, hogy egyáltalán tudjak valamilyen színt kicsikarni belőle. Az ember azt hinné, hogy egy ilyen drága termék jobban pigmentált, de nem. 
Ráadásként pedig iszonyatosan porol, de ez a legkisebb bajom vele. Ha sikerül is valami színt kiimádkoznom a tartóból, akkor is inkább egy barnás árnyalatú pirosítóként tudnám értelmezni, mert az arccsonton szépen mutat ez a szín főleg a már nyári, barna arcbőrön, de ez számomra sehogy nem értelmezhető annak, aminek árulják.

2. Rimmel Stay Matte púder:

Nem akarom nagyon lehúzni, hiszen sokáig a kedvencem volt, és egyébként egy klassz kis drogériás púder és ha nem lenne más biztosan ezt használnám még, de amint azt már egy korábbi bejegyzésben is említettem, nagyon fog. Habár a transparent árnyalatot használtam, ez nem egy átlátszó púder és hiába vittem fel csak egy nagyon keveset akkor is meglátszott a kabátom nyakán, illetve a párom ingein, ha megöleltem.

3. Neutrogena visible clear correct and perfect CC krém (light):

Ehhez csak ennyit fűznék hozzá, hogy nem az én színem (még a tavasz kezdetén sem volt, nemhogy most), pedig eddig mindig a legvilágosabb árnyalatokat használtam. Maga a fedése és a hatása pedig semmi extra. Én inkább maradok az alapozónál.



4. Maybelline The colossal volum szempillaspirál (vízálló, fekete):

Csak azért vettem meg, mert a kedvencemből nem volt. Eleinte nagyon nem voltam elégedett, mert hiányoltam a Lash sensational spirállal készített hatalmas, látványos pillákat, de aki szereti a természetesebb hatást, annak jó lehet. Én nem feltétlenül utáltam, de nem is szerettem. Valamennyire bírja a vizet, de a Lash sensational-lal szemben a könnyeket kevésbé bírja.


5. Essence kiss care love lipbalm (07 frutty beauty):

Ez sem feltétlenül rossz, mert szépen ápolja az ajkakat, de mikor megvettem, azt gondoltam, ez is olyan kis szolidan színezett, mint a Maybelline baby lips-ek, de nem, brutál erős hideg tónusú piros színe van, amivel még nem is lenne bajom, mert sokszor viselek ilyen színt. de ehhez az erős színhez nagyon krémes az állaga, ezért könnyen kicsúszhat az ajkak vonalán kívülre. Mivel azonban egy ajakápolóról van szó, így nem okos alá ceruzát használni, mert akkor nem képes kifejteni a hatását. Külön-külön a szín és a textúra is tetszik, de így egyben semmi értelme.

(A felső képet fordítva szerkesztettem be, bocsi)

5. Make Up Revolutoion folyékony rúzsok (velvet rebel, keep crying for you, you took my love):

Először nagyon megörültem, mert a Maybelline Super Stay folyékony rúzsok után azt hittem, ez is olyan jó lesz. Hát tévedtem. Már a felkenésnél éreztem, hogy nem az igazi, valahogy nem kényelmes viselni. Viszont a nagyobb baj, hogy a "velvet rebel" kivételével egy rétegben nem fednek szépen. A második réteg pedig már túl sok, ahogy megszárad olyan mintha aszfaltot kentél volna a szádra és a legkisebb fizikai ráhatásra elkezd lemorzsolódni. A "velvet rebel" elmegy egy rétegben is, de a tartóssága ennek sem jó. Ha esetleg szívószállal iszok, az még belefér, de enni meg sem érdemes próbálni vele, hacsak nem szeretné valaki viszontlátni a rúzsát az evőeszközön, ne adja ég, az ételben.


6. The Body Shop Lip&cheek stain:

Ami ezzel a problémám, az nem biztos, hogy ez okozta, de nem nagyon merek kísérletezni már vele. Ez egy kettő az egyben termék, ami gondoltam, majd jól jön, mikor megyek haza, így nem kell külön szájfényt és pirosítót vinnem, milyen jó lesz, felszabadul egy kis hely a neszesszeremben, meg amúgy sem akarok olyan sok terméket vinni. Persze azért megvétel után azonnal felkentem őket, hogy mégis hogyan állnak, milyen tartósak. Azonban, ahogy felvittem a számra egy furcsa érzésem volt. Alapból szokatlan volt a vizes formulája és egy kicsit csípte is az ajkaimat, de nem különösebben figyeltem oda rá. Letöröltem, mert valahogy nem volt szimpatikus ez a vizes állag. Elkönyveltem a bosszúságot, hiszen nem volt olcsó, és hagytam magam rábeszélni, hogy vegyek még egyet, mert úgy olcsóbb, ráadásul az eladó srác háromszor kérdezte meg, hogy segíthet-e, én pedig különösen rosszul tűröm, ha vásárlás közben ott lihegnek a nyakamban.

De térjünk vissza! Szóval lemostam, majd szépen elfelejtettem. Másnap este azonban erősen viszkettek az ajkaim. zavart, de nem figyeltem rá, míg reggel bele nem néztem a tükörbe. Az alsó ajkamat kiütötte valami. Nem is kicsit, egy teljes hétig kezelgettem, és mikor majdnem elmúlt, akkor kijött a felső ajkamon is. Azaz két hétig szenvedtem vele. Nem vagyok benne biztos, hogy ez a termék okozta, hiszen elég hosszú idő telt el közben (egy teljes nap), de innentől kezdve már az arcomra fel sem mertem kenni, mert azzal már épp eleget szenvedtem, nem akarom tönkretenni. 


7. W7 szemhéjalapozó:

Az egyetlen problémám vele, hogy nem túl tartós, hamar összeáll a szemhéjon a festék. Inkább a Maybelline colour tatoo-t használom alapnak is. 


8. Garnier Pure Active intensive daily exfoliatimg scrab:

Ez egy minden napi arcradír, ami nagyon szépen tisztítja a bőrt, fantasztikusan jó érzés volt használni, valóban tisztának éreztem tőle a bőröm, de sajnos nagyon ki is kezdte azt, ugyanis a használata alatt folyamatosan pattogott ki a bőröm. Sokat szenvedtem vele, hogy a mostani állapotot elérjem, úgyhogy mivel ez most nem éppen jó az arcomnak, így ezt is hanyagolom. 


Nos ezek lettek volna, amik valamiért nem férkőztek be a szívembe. Nem mondom, hogy alapvetően rossz termékekről van szó, hiszen lehet, hogy másoknak beváltak, de nekem nem, ez csupán egy személyes vélemény.

Ha van bármilyen tapasztalatod az itt felsoroltakkal akkor írd meg nyugodtan!

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése