2016. július 31., vasárnap

Lakkteszt:L'oreal collection exclusive by Eva - Eva's delicate rose

Sziasztok!

Kicsit még mindig új nekem ez a téma, bármennyire is furcsán hangzik. Alapvetően maximalista vagyok, így nehezebben indultam el újra a körmözés terén. Hosszú ideig volt géllakkom, és mióta itt lakunk, szinte nem is volt hangulatom körmözni, annyi új impulzus ért, 

De most egy számomra teljesen új lakkon akadt meg a szemem, ami a L'oreal collection exclusive by Eva kollekció Eva's delicate rose nevű lakkja. Próbáltam utánanézni a kollekciónak, de nem igazán találtam róla valamit, leginkább a rúzsaikról találtam képeket, de miután alig látni róla valamit, talán egy régebbi kiadás lehet vagy nem. Igazából mindegy, mert nagyon tetszik ez a kis üvegcse a matt kupakkal, ami egy nagyon egyedi színt tartalmaz.


Ez szerintem egy nagyon különleges, hamvas, piszkos rózsaszín szín. Oda és vissza vagyok tőle, mert ez a szín még nem a nude vonal, de mégsem felettébb feltűnő, amivel tökéletessé vált számomra. Mások tömegszínnek hívnák, de van benne valami különleges vonás, ami egyedivé teszi.

L'oreal lakk lévén nagyon szép a fedése, szerintem kell a két réteg, de így már csíkmentesen, tökéletesen eltakarja a körmöket, a végkifejlet pedig egy tökéletes színű, kissé krémes és fényes végeredmény. Őszintén szólva nekem most ez az új kedvenc lakkom, mert habár már a színével megvett kilóra, de ahogyan mutat, az nekem egyszerűen a tökéletes manikűr.


A tartósságát, amit régen mindig hangoztattam, most nem tudom érdemben meghatározni. Ennek két oka is van. Egyszer az, hogy az alap- illetve fedőlakk nagyban befolyásolja ezt, azt pedig, hogy csak ezért fessem ki nélküle... hát nem. 

Az alaplakk amit használtam, az a Rimmel Nail Nurse, amit már hosszú ideje alkalmazok alaplakként, a fedő pedig a kezemből kitéphetetlen Rimmel Supergel fedőlakk, amit én lelkesen használok minden lakkom fölé, ami hát... életem legjobb döntése volt.

A másik, ami miatt nem tudom hasonlítania többivel, hogy a felmondásom után nagyban megváltozott az életstílusom. Mióta nem sikálok napi 7-8 órát, a körömlakkjaim is tovább tartanak.


Őszintén, nincs nagy tapasztalatom a L'oreal termékeivel, mert bár amihez hozzájutottam, azokat általában szerettem, de hogy is mondjam szépen, távol esik a pénztárcám komfortzónáján. Szerintem mindenki tisztában van ezeknek a daraboknak az árával, de időnként a Poundland-ban egy fontért rábukkanok ilyen kis csodákra (jaj, és még mire nem), úgyhogy ilyenkor könnyeden engedek a kísértésnek. 

Persze ilyenkor érdemes jól megnézni, mert főleg a folyékony állagú dolgok egy idő után már nem annyira gusztusosak ennek az üzletnek a polcain, így ezeket jobban meg kell nézni, de ez tökéletes állapotban volt, úgyhogy hazahoztam és azóta is tart a nagy szerelem.


Na, ennyi volt mára, ezzel próbáltam kicsit visszatérni ebbe a témába, talán legközelebb valami érdekesebbet sikerül összehoznom.


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése