2016. augusztus 10., szerda

Amik mellől nem tágítok

Sziasztok!

Tudom, hogy nem régen volt kedvences bejegyzés, de ez most más. Ezek azok a termékek, amiket több alkalommal újravettem, és amiket hosszú ideje nem cseréltem le semmire.

Nivea Double effect sminklemosó:

Bár elfektetve nem látszik, de ez egy kétfázisú olajos sminklemosó. Egy-másfél éve folyamatosan újraveszem, bár mivel nem kell belőle sok, ez a kis flakon nagyon sokáig kitart. 

The body shop teafaolajos tonik:

Sokat hangoztattam már, hogy mennyire szeretem, de azt kevésbé, hogy más tonik szóba sem jöhet nálam (kivéve az Angliában nem található Fabulon tonikot). A legtöbb semmit nem tett az arcommal, ami már elég durva állapotba került és szinte teljesen lemondtam arról, hogy helyrehozhatom a hibát, amit elkövettem (mert bár nem szándékosan, de én hibáztam, mikor nem kezdtem inkább éhségsztrájkba ahelyett, hogy megmérgezzenek, de ez egy másik sztori), aztán jött ez és megváltoztatta az életemet.

La roche posay effaclar duo+:

A TBS tonikkal együtt teljesen átalakították a bőrömet. Míg a tonik lehúzza a gyulladást ez a krém egyrész hidratálja, másrészt eltünteti a pigmentfoltokat és segít megszabadulni a hegektől, ráadásul kémiai hámlasztáshoz szükséges anyagokat tartalmaz. Ez azért is jó, mert a fizikai hámlasztás egy gyulladt bőr esetén nem épp a legjobb megoldás, hiszen csak tovább terjesztené a gyulladást.

Sally Hansen általános körömlakk lemosó:

Nyilván nem egy Isana, de hasonlóan hatékony. Csak az illata... nos, nem kellemes. De így jár, akinek nem elérhető más...

Garnier micellar extra-gentle cleaning wipes:

Erről is sokszor írtam már. Soha többet nem kísérletezek az arcomon. Most, hogy sikerült normalizálni, inkább megveszek valamit kicsit drágábban, ha tudom, hogy az nem bántja a bőrömet. Sok sminklemosó kendőt kipróbáltam, de a legtöbb irritálta az amúgy is labilis állapotú arcbőrömet, így mikor erre rátaláltam, tudtam, soha többet nem veszek másikat, csak ezt. Nem irritál, kellően nedves, könnyű vele sminket lemosni, bár a szempillaspirált nem szedi le, de én ezzel amolyan elő tisztítást szoktam végezni, majd lemosom a szemem a Nivea lemosójával és egy arctisztítóval (most a The body shop teafaolajos habzó arclemosójával), majd használom a tonikot, végül az effaclar duot.

 Nektek mik azok a termékek, amiket rendszeresen, hosszú ideje használtok?

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése