2016. augusztus 25., csütörtök

Teszt: Maxfactor vibrant curve effect lip gloss

Sziasztok!

Nekem kezd kicsit furcsává válni ez a sok teszt a blogon, de megint csak van egy olyan termék nálam, ami mellett nem tudok csak úgy elmenni, és nem is értem, hogy miért nem hallottam már róla korábban, miért csak néhány hónapja ismerem.

Ez pedig egy újabb szájfény, mégpedig a Maxfactor vibrant curve effect lip gloss a 03 Trend-setter árnyalatban.

A kis aranyos nagyon hamar a kedvencemmé vált attól függetlenül, hogy bár kerestem egy mindennapi használatra való, alig látható ajakterméket, de nem akartam szájfényt. Semmiképpen. Rúzs fanatikus vagyok, de abból is ami nem mozdul, fent marad, nem kell igazgatni, mert nem vagyok a fél óránként tükörbe nézelődő lány. De ez megtetszett. Gondoltam, miért ne.


Próbálom túltenni magam, a személyes érzelmeken és következzenek egy kicsit a szárazabb tények. Az egyébként érdekes kialakítású üvegben 17 ml anyag található, jól záródó kupakkal, tehát abszolút táskabarát. Az árnyalatát, már fent írtam, de a színe meg sem közelíti az üvegen láthatót, amit előre sejteni lehetett. Nagyon visszafogott, már-már áttetsző tele apró arany csillámokkal, amik jól kiemelik az ajkakat miközben minden alig feltűnően természetes marad. 


A hatása nem sok, egy teljesen normális szájfénynek mondanám, de nem ragacsos a formulája, így azoknak is bátran ajánlom, akik emiatt nem szeretik az ilyen sminktermékeket. 

Amit még kiemelnék az az illata. VÉGRE! Valami, ami nem émelyítően édes, cukros. Nagyon visszafogott, inkább sorolnám a gyümölcsös illatkategóriába, de van benne valami friss, ami miatt szívesen nyúlnék hozzá reggelente. 


Az egyetlen hátulütője a dolognak az ára. Nos, igen. Mint a Maxfactor termékeiért általában ezért is kissé mélyen bele kell nyúlni a pénztárcában, mert az ajánlott fogyasztói ára 7,99 font, ami lássuk be túl sok.

Összességében egy egészen jó termék, de nem tanácsolom megvételre, mert az árát nem éri meg. Ennyi pénzért már tök jó hosszan tartó rúzsokat is kapni. Akkor inkább az! ;) 
Ha esetleg olcsóbban hozzájuttok (mint én is), akkor érdemes egy próbát tenni vele.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése