2016. augusztus 13., szombat

Teszt: Maybelline baby lips moisturizing lip gloss

Sziasztok!

Nehéz ezt elkezdeni. Nincs ebben semmi nagy dolog, de mégis valahogy olyan idegen ez nekem... Egy rózsaszín szájfény. Sosem voltam különösen barátságban a rózsaszínnel, de ahogy kiköltöztünk egycsapásra kapott el a rózsaszín-láz.

Ahogy jött, úgy ment is, de ez a kicsike megmaradt nekem abból az időből és azóta is becsülettel használom.  De mi is ez?

A Maybelline néhány héttel ezelőtt, a nyár elején dobta piacra a nagy sikerű Baby Lips ajakápolók szájfény formáját. Mondanom sem kell, hogy azonnal felkeltette az érdeklődésemet.


A termék egy letisztult csomagolást kapott, amitől még ez a barbi pink szín sem tudtam a gagyi kategóriába nyomni. Nekem különösen tetszik, hogy minden információ a kupakon van, így könnyebben olvashatók, bár könnyedén kopik a felirat, így óvatosan kell a táskába dobálni.

A mérete abszolút utazás-kompatibilis a maga 5 ml-es nagyságával, de sajnos azt kell mondjam, vagy én szeretem nagyon, vagy igen hamar fogy. 

Elég sok színben kapható, de ha én szájfényt választok, akkor az leginkább egy csillámos áttetsző, amilyen ez is. Az én színem a 10 Fuchsia Flicker, ami egy átlátszó rószaszínes szájfény tele kékes árnyalatú csillámokkal, ami igazán egyedivé teszi.


A szájfény formulája egy klasszikus ragacsos szájfény mégis olyan érzés, mintha olajjal volna dúsítva, mert könnyedén siklik az ajkakon és kevésbé zavaró, hogy ott van. Ez persze nem azt jelenti, hogy bátran ajánlom szélben hosszú hajjal párosítva, de egy elviselhető állaga van és minimálisan be is tartja az ígéretét miszerint ápolja az ajkakat és fényt ad nekik. 

Ezt nem úgy kell elképzelni, mint a stick formájú társa, de ha éppen rohanásban vagy, ez egy jó alternatíva lehet egy napra, nem kell külön ajakbalzsammal vacakolni.


A felvitele viszont pont olyan egyszerű, mint az eddig jól ismert változatnak, még tükör sem kell hozzá, ha nem egy erősebb színt választotok, mert az apró kis aplikátorral két mozdulat és kész is.

Az egyetlen, ami annyira nem tetszik benne, az az illata, ami nagyon émelyítően édes, kissé cherry likőrre emlékeztet, és bár nem nagyon intenzív, de mivel nem kifejezetten tetszik, sokszor felfigyelek rá.

Összességében egy jó kis szájfény, én teljesen elégedett vagyok vele. Nem egy szuper tartós valami, de szájfénytől az ember ne is várjon többet. Nekem tetszett, és aki kedveli az ilyesmit és megbirkózik ezzel az aromával, amit magából áraszt, az szerintem szeretni fogja. Most az ára 4,99 font, ami durván kétezer forint, tehát nem egy drága darabról van szó. 

Ha van valamilyen véleményed a Baby Lips lip gloss-ról írd meg kommentben!

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése