2016. december 9., péntek

Nincs kifogás

Sziasztok!

Hosszú ideje gondolkodom, hogy mit is írhatnék. Nem fogom azt mondani, hogy akartam, de nem volt időm, mert ez a csúnya gonosz világ kitolt velem. Igazság szerint nagyon jól alakul az életem, és éppen ez az, ami elvonta a figyelmem. Időm volt, csak kedvem nem. Akkor meg minek.

Talán van, aki még emlékszik. valamikor videóztam is. Aztán máshogy alakult az életem, más került előtérbe, elmaradtam vele, nem fejlődtem, már nem éreztem úgy, hogy ez az, amit csinálni szeretnék. Persze a technikai hátterem sem volt meg és az önbizalmam sem. Mostanában viszont sokszor eszembe jut, mennyire szerettem csinálni. Őszintén, hiányzik.

Nem akarom, hogy a blogom is így elvesszen a süllyesztőben. Szeretek írni, szeretem, hogy az emberek el tudják olvasni, hogy a gondolataim másokat is gondolkodásra késztetnek. Vagyis szeretném...

Néha úgy érzem, nincs miért írnom. Ha valami nagyon őszinte dolgot akarok elmesélni, rendszerint a már kész bejegyzést publikálás helyett törlöm. Mert senkit nem érdekelne. Kit érdekel a nyafogás? Kit érdekel, hogy milyen fáradt vagyok, hogy napok óta nem aludtam hat óránál többet, vagy hogy rendszerint elszundítok hazafele a buszon, mint egy kisgyerek?

Jól vagyok. Csak ez számít. Sok minden hiányzik az életemből: a családom, a barátaim, a zenélés, de nagyon szerencsés vagyok. Anglia egy nagyon jó hely a fiatalok számára. Nem a paradicsom, itt is meg kell dolgozni a pénzért, de dolgozhatsz. Itt van lehetőség. És én nagyon szerencsés vagyok, hogy itt élhetek. Bár vannak rosszabb napjaim, de sokat tanultam, mióta itt vagyok.
Lett önbizalmam. Már meséltem, miken mentem át és ahhoz képest mit értem el. Már nem hiszem, hogy egy nulla vagyok. Inkább egy szigorú hármas, de továbbra is fejlődőképesnek ítélem magam.
Megtanultam egy idegen nyelvet úgy, hogy simán, mindenféle idegeskedés nélkül a legnagyobb természetességgel beszélem az itteniekkel.

Úgyhogy éppen itt az ideje, hogy visszatérjek a kezdetekhez. Sokat gondolkodtam, hogy valami mégis hiányzik a nagy boldogságból. Írni szeretnék. Úgyhogy legyen ez az első próbálkozás, A többi majd talán jön magától.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése