2017. január 16., hétfő

Egy ajtó bezárul

Sziasztok!

Nem írtam mostanában és kissé ironikus, hogy azért írok most, hogy elmondjam, többé nem teszem. Nem könnyű a búcsú, de annyira nem is nehéz, mert nem a blogolástól válok meg, csupán ettől a blogtól. Aki továbbra is olvasni szeretne, az a http://possibilcity.blogspot.co.uk/   címen folytathatja.

Nem is nagyon tudom, mit is írhatnék, Igazából a blog már haldoklott. Nem akartam már írni, mert nem ez volt, amit csinálni akartam. Az új blogon ezt bővebben ki is fejtem, ha érdekel valakit, ez inkább most a búcsú helye.

Négy éven át írtam ezt a blogot. Sok minden történt, de most egy szakasz lezárult. Ezért is nem akartam átnevezni és teljes átalakítást végezni rajta, majd folytatni, Talán kicsit szentimentális vagyok, de ha ezt megteszem, olyan mintha az elmúlt éveket el akarnám fedni, mintha egy új kialakult arculattal eltakarnám a múltat. Pedig az mindig ott lesz velem, de ideje lezártnak tekinteni.

Érezhető, hogy kicsit személyes is ez a dolog. Az. Ahogy a blogot, úgy a múltat is múltnak tekintem. Már nincs velem, nem hagyom, hogy befolyásoljon, de mindig emlékezni fogok rá. Ez a felület pedig egy különösen szép emlék nekem.

Azt hiszem, csak zagyválok itt össze-vissza. A lényeg, hogy nem szabadul senki sem tőlem olyan könnyen, és bár már nem itt, de hamarosan belevetem magam a blogolásba.

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése